arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۲۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گاف دیپلمات چینی تا قاب لاکچری «گلکسی A70»

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

یک دیپلمات چینی در پاکستان که تلاش کرده بود با یک توییت طنزآمیز محدودیت های ایالات متحده علیه هواوی را به چالش بکشد، خود نیز درگیر یک چالش جدید شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اگر اهل دنبال کردن خبرهای دنیای فناوری باشید احتمالا حداقل یک بار نام شرکت روسی Caviar را شنیده اید، این شرکت قاب های گران قیمت ویژه گوشی های هوشمند را تولید می کند و این بار نیز به سراغ ساخت قاب هوشمند برای گوشی های تاشو سامسونگ رفته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

چند ماه پیش؛ اواخر سال 2018 یک مرد استرالیایی به علت عدم ثبت اطلاعات بیومتریک خود در محل کار اخراج شد. درواقع کارفرما اعلام کرد که چون این مرد حاضر به ثبت اطلاعات خود نیست مشکوک ارزیابی و اخراج می شود. اکنون این پرونده وارد فازی جدی تر شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به نظر می رسد استرالیا تصمیم گرفته از ایالات متحده برای ممنوعیت فروش محصولات هواویحمایت کند و بر همین اساس نیز شروع به حذف محصولات هواوی از نمایندگی های مایکروسافت کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 با وجود این که تنها چند روز تا رونمایی گوشی هوشمند ردمی k20 باقی مانده است، هر روز اطلاعاتی جدید از این گوشی منتشر می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اگر قرار باشد یکی از برترین گوشی های هوشمند شرکت سامسونگ را نام ببریم گوشی گلکسی A70 یکی از گزینه ها خواهد بود. اکنون شرکت سامسونگ یک به روزرسانی برای این گوشی آماده کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان