arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۸

حکم علیرضا بیرانوند مشخص شد/3 بازی محرومیت تعلیقی، ۵۰ میلیون جریمه

طبق گفته یک منبع آگاه، سه بازی محرومیت تعلیقی و ۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی، حکمی است که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای بیرانوند در نظر گرفته و به زودی اعلام خواهد شد و همچنین در صورت تکرار چنین رفتارهایی از سوی این دروازه‌بان، به حالت اجرا درخواهد آمد؛ البته جریمه نقدی او قطعی است
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حکم علیرضا بیرانوند مشخص شد/3 بازی محرومیت تعلیقی، ۵۰ میلیون جریمهبعد از ظهر امروز اعلام شد علیرضا بیرانوند به دلیل برخورد ناپسندی که با مامور نیروی انتظامی پس از دیدار تیم‌های پارس جنوبی و پرسپولیس در ورزشگاه تختی جم داشته، با محرومیت موقت مواجه شد؛ تصمیمی که واکنش سریع باشگاه پرسپولیس را به همراه داشت تا از بازیکن خود بخواهد در جلسه کمیته اخلاق حضور یابد.

 

بنابر درخواست باشگاه پرسپولیس، بیرانوند ساعت ۱۸ امروز در جلسه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حضور یافت و مستندات خود را ارائه داد.

حرکت دروازه‌بان پرسپولیس غیر حرفه‌ای شناخته شد ولی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به دلیل عدم سابقه، ملی پوش بودن و حُسن اخلاق علیرضا بیرانوند، کمترین مجازات را برای او در نظر گرفته است.

 

طبق گفته یک منبع آگاه، سه بازی محرومیت تعلیقی و ۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی، حکمی است که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای بیرانوند در نظر گرفته و به زودی اعلام خواهد شد و همچنین در صورت تکرار چنین رفتارهایی از سوی این دروازه‌بان، به حالت اجرا درخواهد آمد؛ البته جریمه نقدی او قطعی است.

باشگاه پرسپولیس نیز با توجه به اینکه حرکت علیرضا بیرانوند را نپسندیده و آن را خلاف شئونات بازیکن این تیم می‌داند، به همین منظور قصد دارد جرایم دیگری برای او در نظر  بگیرد و احتمال جریمه مالی از سوی باشگاه هم وجود دارد.

 

البته هنوز کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رسما این موضوع را اعلام نکرده اما شنیده می‌شود این حکم نهایی در نظر گرفته برای پرونده علیرضا بیرانوند است

منبع: ورزش۳

نظرات بینندگان