arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۰۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۸

ترامپ: تا پایان تحقیقات درباره روسیه با دمکرات‌ها کار نمی‌کنم

دونالد ترامپ در یک کنفرانس مطبوعاتی که با عجله و پس از ملاقات با نانسی پلوسی و چاک شومر رهبران فراکسیون دمکرات در کنگره ترتیب داده شد گفت: «من حقایق را لاپوشانی نمی‌کنم».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس‌جمهوری آمریکا روز چهارشنبه اول خرداد اتهام «لاپوشانی حقیقت» در تحقیقات مربوط به دخالت‌ روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ را رد کرد و از دمکرات‌ها خواست به آنچه که «تحقیقات ساختگی» توصیف کرد، پایان دهند.

دونالد ترامپ در یک کنفرانس مطبوعاتی که با عجله و پس از ملاقات با نانسی پلوسی و چاک شومر رهبران فراکسیون دمکرات در کنگره ترتیب داده شد گفت: «من حقایق را لاپوشانی نمی‌کنم».

دقایقی قبل از این ملاقات، نانسی پلوسی، رئیس دمکرات مجلس نمایندگان، برای اولین بار و با صراحت دونالد ترامپ را به «لاپوشانی حقیقت» متهم کرده بود.

ترامپ با تشدید حملات لفظی خود به تحقیقات دمکرات‌ها در مورد عملکرد او و کاخ سفید گفت: «این تحقیقات ساختگی را پایان دهید».

پشت سر او پلاکاردی در مورد هزینه‌های تحقیقات رابرت مالر، بازرس ویژه وزارت دادگستری در مورد دخالت روسیه و دو شعار آقای ترامپ «نه تبانی. نه ممانعت از تحقیقات» نصب شده بود.

رئیس‌جمهوری آمریکا سپس از دمکرات‌ها خواست بین تحقیقات یا همکاری با او برای رفاه کشور یکی را انتخاب کنند.

وی افزود تا زمانی که دمکرات‌های کنگره به تحقیقات در مورد او ادامه دهند با آنها در مورد سیاست‌های دولت مذاکره نخواهد کرد.

ترامپ همچنین تاکید کرد که در این شرایط مذاکره در مورد طرح‌های نوسازی زیرساخت‌ها و سایر موارد امکان‌پذیر نیست.

قرار بود در این ملاقات، رئیس‌جمهوری با نانسی پلوسی و چاک شومر در مورد طرح‌های بازسازی زیرساخت‌های کشور مذاکره کند.

ترامپ روز چهارشنبه همچنین در صفحه توئیتر خود نوشت: «همان‌طور که از مدت‌ها پیش گفته‌ام و اکنون ثابت شده این نوع اقدامات، پیگرد مغرضانه من و حزب جمهوری‌خواه است. و طرف دیگر مشکل ایجاد کرده است و نه من».

نظرات بینندگان