arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۸

برترین کشورهای جهان برای کارکنان خارجی

مؤسسه "ای سی ای اینترنشنال" با نظرسنجی از ۲۸۰ شرکت بزرگ در ۱۶۰ کشور و ۱۰ هزار شاغل خارجی در این شرکت‌ها، به رتبه بندی کشورهای مختلف جهان از نظر مطلوبیت فضا برای کار اتباع خارجی، سیستم‌های حمایت درمانی و آموزشی، سطح دستمزدها و نظام مالیاتی آنها برای شاغلین خارجی پرداخته است.انگلیس بهترین کشور در اروپا و جهان برای اتباع خارجی از نظر کاری در سال ۲۰۱۹ شناخته شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

انگلیس بهترین کشور در اروپا و جهان برای اتباع خارجی از نظر کاری در سال ۲۰۱۹ شناخته شد.

به گزارش ایسنا به نقل از بلومبرگ، مؤسسه "ای سی ای اینترنشنال" با نظرسنجی از ۲۸۰ شرکت بزرگ در ۱۶۰ کشور و ۱۰ هزار شاغل خارجی در این شرکت‌ها، به رتبه بندی کشورهای مختلف جهان از نظر مطلوبیت فضا برای کار اتباع خارجی، سیستم‌های حمایت درمانی و آموزشی، سطح دستمزدها و نظام مالیاتی آنها برای شاغلین خارجی پرداخته است.

بر این اساس ۱۰ کشور برتر جهان عبارتند از:

۱- انگلیس: با وجود برگزیت، تمایل شرکت‌ها برای جذب نیروی خارجی کاهش نیافته است و برخی از این شرکت‌ها حاضرند برای جذب نیروی کار ماهر خارجی تا ۴۲۱ هزار و ۷۹۸ دلار هزینه کنند.

۲- ژاپن

۳- چین

۴- هند: شاید دیدن رتبه هند با آن هم ترافیک و آلودگی و نرخ بالای مهاجرت این کشور برایتان تعجب آور باشد اما شرکت‌های این کشور برای جذب نیروی کار ماهر خارج حاضرند تا ۲۷۶ هزار و ۴۱۷ دلار در سال هزینه کنند.

۵- فرانسه

۶- هنگ کنگ: با وجود آن که هنگ کنگ گران‌ترین شهر جهان از نظر هزینه‌های زندگی است هنوز هم یکی از بهترین گزینه‌ها برای اتباع خارجی به شمار می‌رود.

۷- کره جنوبی

۸- استرالیا: جایی که شرکت‌ها برای جذب نیروی ماهر خارجی به طور متوسط حاضرند تا ۲۶۶ هزار و ۸۴۸ دلار هزینه کنند.

۹- آرژانتین

۱۰- آمریکا: متخصصان خارجی در این کشور ۲۵۰ هزار و ۲۸ دلار درآمد دارند.

نظرات بینندگان