arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۸

«iOS 13 » در تاریخ 13 خرداد معرفی می شود / احتمال اضافه شدن حالت تاریک به نسخه جدید سیستم عامل اپل

بر اساس خبرهای منتشر شده از سوی شرکت اپل نسخه جدید سیستم عامل این شرکت در تاریخ 3 ژوئن(13 خرداد) معرفی می شود. این خبر برای کاربران آیفون بسیار خوشحال کننده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بر اساس خبرهای منتشر شده از سوی شرکت اپل نسخه جدید سیستم عامل این شرکت در تاریخ 3 ژوئن(13 خرداد) معرفی می شود. این خبر برای کاربران آیفون بسیار خوشحال کننده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، پیش از این نیز اعلام شده بود که اپل کنفرانس توسعه جهانی (WWDC) را در روزهای 3 تا 7 ژوئن سال جاری میلادی برگزار می کند. امروز این شرکت تصمیم گرفته است که دعوتنامه های مطبوعاتی را برای رویداد اصلی خود ارسال کند. بر اساس این دعوتنامه ها این برنامه در تاریخ 3 ژوئن در ساعت 10 صبح در سن خوزه، کالیفرنیا، در مرکز کنفرانس McEnery برگزار خواهد شد.

پیشبینی می شود یکی از مهمترین مواردی که در جریان این رویداد مطرح می شود، موضوع آینده iOS 13 خواهد بود. درواقع قرار است در این مراسم ویژگی های جدید این نسحه به ما معرفی شود و جدول زمانبندی انتشار نسخه بتا ویژه ازمایشگران نیز مشخص شود.

شایعات حکایت از آن دارند که یک حالت تاریک نیز به این نسخه افزوده می شود حالتی که مشابه آن را در آخرین نسخه بتا «اندروید Q»  شاهدیم. البته نسخه جدید ios13 تنها موضوع این کنفرانس نخواهد بود و می توان از اپل انتظار داشت نسخه های جدید سیستم عامل های دیگر خود را معرفی کند. برای مثال watchOS وmacOS  نیز احتمال به روزسانی و تغییراتی جدید را خواهند داشت.

طی سال گذشته، در WWDC هیچ اطلاعیه  سخت افزاری وجود نداشت، چرا که این شرکت فقط لپ تاپ های مک بوک پرو خود را به روزرسانی کرده بود، به نظر می رسد که این بار نیز همینطور است و بعید به نظر می رسد شاهد تغییرات سخت افزاری خاصی باشیم.

نظرات بینندگان