arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۸

«تگزاس» برگ برنده اکران ماه رمضان سینمای ایران

در حالی که با آغاز ماه رمضان فروش بسیاری از فیلم های روی پرده روند نزولی پیدا کرده، کمدی «تگزاس» همچون سه هفته گذشته بار دیگر صدرنشین جدول فروش هفتگی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

در حالی که با آغاز ماه رمضان فروش بسیاری از فیلم های روی پرده روند نزولی پیدا کرده، کمدی «تگزاس» همچون سه هفته گذشته بار دیگر صدرنشین جدول فروش هفتگی شد.

«تگزاس ۲» ساخته مسعود اطیابی با بازی پژمان جمشیدی، سام درخشانی، مهدی هاشمی، ژاله صامتی و... در هفته گذشته دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان فروش کرد تا درآمد کلی آن از گیشه پس از پنج هفته اکران به رقم ۱۱ میلیارد و ۹۲۶ میلیون تومان برسد.

«سامورایی در برلین» ساخته مهدی نادری با بازی حمید فرخ نژاد، امیر مهدی ژوله، میرطاهر مظلومی، هومن حاجی عبداللهی، سامان صفاری و... در هفته دوم اکران خود توانست به دومین فیلم پرفروش روی پرده در هفته گذشته تبدیل شد تا درآمد آن در دو هفته گذشته به رقم یک میلیارد و ۷۷۲ میلیون تومان برسد و پس از «تگزاس ۲» دومین فیلم پرفروش سینمای ایران در ماه رمضان شود.

«متری شیش و نیم» سعید روستایی که ۹ هفته از اکران آن می گذرد همچنان با استقبال مخاطبان روبرو است. این فیلم در هفته گذشته ۷۸۲ میلیون تومان درآمد کسب کرد و به سومین پرفروش سینمای ایران در هفت روز گذشته تبدیل شد. پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، فرهاد اصلانی و... از جمله بازیگران دومین ساخته سینمایی سعید روستایی هستند.

«چهار انگشت» نام چهارمین فیلم پرفروش سینمای ایران در هفته گذشته است. این کمدی که به عنوان یکی از فیلم های اکران نوروز به نمایش درآمد تاکنون ۱۰ میلیارد و ۴۳۷ میلیون تومان درآمد کسب کرده است. همچنین این فیلم در هفته گذشته ۱۹۴ میلیون تومان فروش کرد.

«نبات» به کارگردانی پگاه ارضی که در آن شهاب حسینی، نازنین فراهانی نقش های اصلی را ایفا می کنند در هفته گذشته ۱۹۳ میلیون تومان فروش کرد تا درآمد کلی آن پس از دو هفته اکران به رقم ۳۶۲ میلیون تومان برسد و پنجمین فیلم پرفروش سینمای ایران در هفته گذشته لقب گیرد.

نظرات بینندگان