arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۷ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۸

سخنگوی وزارت‌خارجه: هیچگاه بر سر دوراهی جنگ یا مذاکره قرار نمی‌گیریم

سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه ایران هیچگاه بر سر دوراهی جنگ یا مذاکره و یا هر دوراهی دیگری قرار نمی گیرد، گفت: ایرانیان در طول تاریخ نشان داده‌اند اهل جنگاوری و دلاوری هستند و در جای خود اهل تعامل و گفت‌وگو.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه ایران هیچگاه بر سر دوراهی جنگ یا مذاکره و یا هر دوراهی دیگری قرار نمی گیرد، گفت: ایرانیان در طول تاریخ نشان داده‌اند اهل جنگاوری و دلاوری هستند و در جای خود اهل تعامل و گفت‌وگو.

به گزارش فارس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در گفت وگویی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به مردم خودش کشوری مستقل و مقتدر است و راه روشن خودش را براساس منافع و امنیت ملی خودش مشخص کرده و هیچگاه بر سر دوراهی جنگ یا مذاکره و یا هر دوراهی دیگری قرار نمی گیرد.

وی با تأکید بر اینکه بن بستی برای ملت ایران وجود ندارد، افزود: ایرانیان نیز در طول تاریخ نشان داده اند که اهل جنگاوری و دلاوری هستند و در جای خود اهل تعامل و گفت وگو.

موسوی ادامه داد: مدتی است یک سناریوی روانی - تبلیغی در کنار عملیات تروریسم اقتصادی علیه ملت ما جریان پیدا کرده و ما این حرف ها و سناریو را نیز در قالب همان پکیج می بینیم و خودشان هم می دانند این سناریو از پیش شکست خورده است و قطعا ره به جایی نخواهد برد.

نظرات بینندگان