arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۸۸۶۱
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۸ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۸

دستیار گوگل به مسافران مترو نیویورک خدمات می دهد / از اعلام نزدیک ترین قطار تا پشتیبانی از سیستم پرداخت و خرید بلیت

 دستیار گوگل تصمیم گرفته به امکاناتی جدید مجهز شده که به کاربران اجازه می دهد به راحتی از طریق سرویسهای "گوگل پی" و "اپل پی" به سیستم حمل و نقل نیویورک متصل شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 دستیار گوگل تصمیم گرفته به امکاناتی جدید مجهز شده که به کاربران اجازه می دهد به راحتی از طریق سرویسهای "گوگل پی" و "اپل پی" به سیستم حمل و نقل نیویورک متصل شوند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، با توجه به این که از مدتی پیش این خبر اعلام شد که دستیار گوکل به زودی به سیستم حمل و نقل شهری متصل می شود، بالاخره این خبر به واقعیت پیوست و مردم نیویورک تمامی خدمات مسافرت های درون شهری را به واسطه دستیار گوگل دریافت خواهند کرد.

بر اساس اطلاعات اولیه، گوگل قادر خواهد بود وقتی ترن بعدی وارد می شود به کاربران اطلاع دهد و مسیرهای پیاده روی را برای رسیدن به ایستگاه ها اطلاع دهد.افزون بر این کاربران می توانند اطلاعات قطار بعدی را پیشاپیش درخواست کنند یا خط خاصی را مشخص کنند. این قابلیت روی گوشی های اندروید، بلندگوهای هوشمند و نمایشگرهای هوشمند نیز کار خواهد کرد.

سیستم پرداخت جدید گوگل در پلت فرم سیستم حمل و نقل نیز شامل، یک سیستم پرداخت بدون تماس است که با پشتیبانی از اپل پی  و کارت های NFC ،تا هفته آینده رونمایی می شود.

برای ارتقاء روش پرداخت جدید، گوگل نقشه های خود را نیز در چند هفته آینده به روز می کند تا نشان دهد که کدام مسیر سیستم گوگل پی را می پذیرد. در کنار نیویورک، این قابلیت به زودی وارد لندن و ملبورن می شود.  در مجموع گوگل می گوید که با بیش از 30 شهر در سراسر جهان کار می کند.

نظرات بینندگان