arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۸۹۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۶ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰

فهرست بازیکنان دنیزلی لو رفت

هرچند هنوز فهرست بازیکنان مورد نیاز دنیزلی به صورت رسمی اعلام نشده است اما رایزنی مدیران باشگاه پرسپولیس با برخی بازیکنان نشان می‌دهد چند بازیکن شاخص مدنظر پرسپولیسی‌ها قرار دارد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

منابع خبری نزدیک به باشگاه پرسپولیس از احتمال حضور مصطفی دنیزلی به عنوان سرمربی جدید این تیم ظرف 48 ساعت آینده در تهران خبر دادند و پیش بینی کردند اگر اتفاق خاصی روی ندهد این مربی ترک تبار عصر پنج شنبه با پرواز استامبول – تهران وارد ایران خواهد شد تا با حضور در باشگاه پرسپولیس به طور رسمی قرارداد نهایی خود را با این باشگاه ورزشی به مدت دو سال امضا کند.

پس از حضور هفته گذشته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در آنکارا و مذاکره وی با مصطفی دنیزلی شرایط ضمنی حضور این مربی نام آشنا در ترکیب کادر فنی پرسپولیس فراهم شود البته در این نشست دو نفره گزینه مربیگری تیم فوتبال پرسپولیس شروطی را مطرح کرد تا مسوولان باشگاه پرسپولیس این موارد را در قرار وی لحاظ کند تا او بدون دغدغه پای برگه قرار خود با پرسپولیس امضا کند.

با وجود این که مدیرعامل پرسپولیس روز گذشته از اعلام نام سرمربی جدید خودداری کرد اما نزدیکان این باشگاه مدعی شدند مصطفی دنیزلی به احتمال بسیار زیاد سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خواهد شد چون این مربی موافقت اولیه خود را برای حضور در راس کادر فنی پرسپولیس اعلام کرده است اما مدیران باشگاه پرسپولیس برای انکه با مشککل غیرمترقبه‌ای رو به رو نشود منتظرند تا وی در تهران قرارداد خود را به شکل رسمی در هیات فوتبال استان تهران به ثبت برساند تا مشکلی در رونده استخدام وی ایجاد نشود.

منابع خبری اعلام کردند مدیران باشگاه پرسپولیس سه شنبه شب متن نهایی قرارداد مصطفی دنیزلی را برای وی ارسال کردند تا او نیز موافقت خود را با مفاد مندرج در این قرارداد اعلام کند که گفته می‌شود صبح امروز مدیر برنامه ترکیه‌ای دنیزلی با باشگاه پرسپولیس تماس گرفته است و موافقت نهایی دنیزلی را با این قرارداد اعلام کرده است،پس از این ماجرا مسوولان باشگاه پرسپولیس اقدام به تهیه بلیت برای دنیزلی و مدیربرنامه وی کردند تا مقدمات سفر سرمربی جدید پرسپولیس به تهران فراهم شود.

مدیران باشگاه پرسپولیس از ارائه اطلاعات دقیق درباره سفر دنیزلی به تهران در شرایط کنونی کاملا خودداری می‌کنند تا روند حضور دنیزلی با حاشیه‌ای خاص روبه رو نشود، اخبار غیر رسمی حکایت از این دارد مسوولان باشگاه پرسپولیس برنامه خود را برای ملاقات با دنیزلی به گونه‌ای طراحی کردند تا این اتفاق در روز غیر کاری مطبوعات و رسانه‌های رقم بخورد به همین دلیل همه چیز به روز پنج شنبه موکول شده است تا قرارداد این مربی ترک تبار در یک روز غیرکاری امضا شود.

نکته جالب توجه اینجاست در کنار این فعالیت‌های برای استخدام سرمربی جدید،مدیران باشگاه پرسپولیس برای تقویت تیم فوتبال پرسپولیس فعالیت‌های را آغاز کردند چون گفته می‌شود یکی از شروط مصطفی دنیزلی جذب مهره‌های شاخص فوتبال ایران است تا این تیم بتواند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در مصاف با سایر مدعیان حرفی برای گفتن داشته باشد، هرچند هنوز فهرست بازیکنان مورد نیاز دنیزلی به صورت رسمی اعلام نشده است اما رایزنی مدیران باشگاه پرسپولیس با برخی بازیکنان نشان می‌دهد چند بازیکن شاخص مدنظر پرسپولیسی‌ها قرار دارد که اگر این باشگاه موفق به جذب آنها شود هواداران به شکل قابل توجهی راضی خواهند شد و دیگر سراغ اعتراض‌های سرسام آور دور رفت مسابقات لیگ نخواهند رفت.

در هر صورت آخرین وضعیت و احتمال انتقال این بازیکنان به پرسپولیس در زیر به اختصار بررسی شده است.

1- هادی عقیلی: این بازیکن خود مایل به جدایی از العربی قطر است اما قرارداد 5/1 میلیون دلاری با این تیم قطری مشکل‌ساز شده چرا که اگر قرار به جدایی هادی باشد این بازیکن یا باید بیشتر از نیمی از این مبلغ را ببخشد یا پرسپولیس آن را پرداخت کند.

2- هادی تامینی: ظاهرا مدیران پرسپولیس با سپاهانی‌ها تماس گرفته‌اند و این بازیکن منتظر صدور رضایتنامه است. تامینی از استقلال و ملوان، تیم سابقش هم پیشنهاد دارد.

3- محمدرضا خلعتبری: با ابراز تمایل به بازگشت به لیگ ایران، همه چیز را به مذاکرات پرسپولیس و الغرافه واگذار کرده است، البته باید مسائل مالی قرارداد او را هم در نظر گرفت.

4- میلاد زنیدپور:عابدینی گفته در صورتی رضایتنامه این بازیکن را صادر می‌کند که بخواهد لژیونر شود اما زنیدپور دوست دارد به پرسپولیس بیاید.

5- محمد غلامی:رویانیان با عابدینی درباره او حرف زده اما تراکتورسازی هم غلام را می‌خواهد. ظاهرا ماندن یا نماندن عابدینی در داماش بستگی زیادی به حضور غلامی در پرسپولیس دارد و چنانچه مهندس از تیم رشتی برود شاید غلامی هم پرسپولیسی شود.

6- مهدی مهدوی‌کیا: اگر داماشی‌ها راضی به جدایی این بازیکن شوند؛ پرسپولیس، مهدی را می‌خواهد اما خود این بازیکن طی دو سه روز گذشته که از داماشی‌ها قهر کرده هیچ حرفی از جدایی و تیم آینده‌اش نزده است.

7- مهرداد پولادی:ظاهرا مسائل مالی تنها مانع از حضور او در پرسپولیس شده چرا که مسی‌ها برای صدور رضایتنامه‌اش یک میلیارد تومان می‌خواهند. با این وجود شاید پولادی ملی‌پوش اولین خرید قطعی پرسپولیس در نیم‌فصل باشد.

8- محمد محمدی:خودش گفته کارش با پرسپولیس تمام شده اما ظاهرا موانع مالی از سوی داماشی‌ها کار او را نیز برای جدایی از این تیم دشوار می‌کند. گفته می‌شود محمدی از سایپا هم پیشنهاد دارد.

9- وحید طالب‌لو:خودش هیچ اظهارنظری درخصوص حضور در پرسپولیس نکرده اما گفته می‌شود دنبال دریافت رضایتنامه است و بدش نمی‌آید اینطوری مقابل استقلالی‌ها و نامهربانی‌های‌شان بایستد.

به غیر از اینها نام‌هایی چون علی انصاریان و محسن خلیلی که ظاهرا حمید استیلی با آنها به توافق رسیده بود و نفراتی همچون پژمان نوری و... هم مد نظر باشگاه قرار دارند اما هنوز مذاکرات با این نفرات جدی نشده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
2
20
يه چيزايي مينويسيد كه مرغ پخته هم خندش ميگيره ، آخه دنيزلي كه 10 ساله از ايران رفته و فقط تو اون زمان يه مقطع كوچيكي سرمربي پرسپوليس بود چه طور ميتونه به اين سرعت بازيكن انتخاب كنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
34
16
بابا کهکشانیا... خواب دیدی خیر باشه ... منتظر فرهاد با الغرافه باشید
yazd
|
UNITED STATES
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
11
27
پرسپوليس اول بشي آخر بشي دوستت داريم
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
1
15
ظاهرا حق انتقال این بازیکنان برای دلالها بسیار دلچسب و زیاد خواهد بود.
علی پروین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
14
2
بازیکن از بارسلوناهم بیارن باز هم اس اس سه تا می زنه!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
14
3
تنها راه فرار از دست استقلال اينه كه پرويز مظلومي بشه سرمربي پرسپوليس ، خلاص
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
1
6
اگر کسی کمی عقل داشته باشه میفهمه این لیست دروغی بیش نیست. اولا: مگه پرسپولیس چند تا بازیکن میتونه بگیره؟ ثانیا: بعضی از مدیر برنامه های بازیکنانی که به کشورهای عربی رفته اند و اخبارشان در رسانه های داخلی بازتاب زیادی ندارد نام آنها را قرارداده اند تا نام پرسپولیس موجب توجه رسانه ای به این بازیکنان( که البته از نطر فنی خوب هستند) بشود. مثلا چه کسی باور میکند عقیلی یا خلعتبری به پرسپولیس بیایند؟ آیا باشگاه پرسپولیس این همه پول آورده تا مبلغ رضایت نامه آنها را بدهد که خیلی بعید است. یا اینکه خود این بازیکنان حاضرند مبلغی را که گرفته اند به باشگاه ها پس بدهند و به پرسپولیس بیایند؟ آن هم در وضعیتی که بازیکنان امروزی اگر تیمی 10 میلیون بیشتر بدهد به آن تیم می روند. به این شایعات توجه نکنید. حداکثر 2 بازیکن داخلی به این تیم اضافه می شود.
میلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
0
0
زنید پود و مهدوی کیا و خلعتبری اگه به پرسپولیس بیایند برایش کافی است و در این نیم فصل باقی ماده به امید خدا سهمیه آسیا رو می گیرد .
نظرات بینندگان