arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۲ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸

لاریجانی: گزارش برجام در موعد مقرر به مجلس ارائه شده

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر برجامی یک نماینده گفت که گزارش برجام به مجلس رسیده و کمیسیون در حال بررسی گزارش است و نتیجه را اعلام می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر برجامی نماینده محلات تأکید کرد که گزارش برجام به مجلس رسیده و کمیسیون مربوطه در حال بررسی آن است.

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در تذکری نسبت به ارسال نشدن گزارش وزارتخارجه درباره نحوه اجرای برجام به مجلس انتقاد کرد و خطاب به لاریجانی که ریاست مجلس را برعهده داشت، گفت: قرار بود که گزارش اجرای برجام به مجلس ارسال شود اما این اتفاق نیفتاده است.

او در ادامه تذکرهایش به بیان صحبت‌های اختلاف افکن در صداوسیما اشاره کرد و گفت: گاهی مسائل اختلاف انگیز را در صداوسیما پخش می‌کنند، باید تذکر بدهید که این اتفاقات نیفتد.

علی لاریجانی رییس مجلس در پاسخ به این تذکر ضمن تأکید بر این موضوع که «گزارش برجام را سر موقع به مجلس ارائه و به کمیسیون فرستاده‌اند»، اظهار داشت: کمیسیون در حال بررسی گزارش است و نتیجه را اعلام می‌کند.

رئیس مجلس همچنین در مورد بخش دوم تذکر سلیمی که تلویحا به ماجرای اهانت یک مداحل به اهل سنت اشاره کرده بود، گفت: باید از مسائلی که اختلافی بین مذاهب ایجاد می کند، پرهیز شود. صداوسیما و باقی رسانه ها باید به طور جد به این موضوع توجه کافی داشته باشند.

نظرات بینندگان