arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۶ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸

هاروی واینستاین شاکیان آزار جنسی را با ۴۴ میلیون دلار 'راضی می‌کند'

وکلای هاروی واینستاین، غول تهیه‌کنندگی هالیوود، می‎‌گویند توانسته‌اند در ازای پرداخت ۴۴ میلیون دلار با زنانی که مدعی قربانی آزارهای جنسی واینستاین شده‌اند به توافق اولیه برسند.در مجموع ۷۵ زن مدعی شده بودند که هاروی واینستاین آنها را مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

وکلای هاروی واینستاین، غول تهیه‌کنندگی هالیوود، می‎‌گویند توانسته‌اند در ازای پرداخت ۴۴ میلیون دلار با زنانی که مدعی قربانی آزارهای جنسی واینستاین شده‌اند به توافق اولیه برسند.

بنابر گفته وکلای واینستاین این ۴۴ میلیون دلار به عنوان غرامت به شاکیان پرداخت می‌شود تا تمامی شکایاتی که از واینستاین شده در دادگاه‌های مدنی شده با مصالحه فیصله پیدا کند.

در مجموع ۷۵ زن مدعی شده بودند که هاروی واینستاین آنها را مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده است.

با وجود این واینستاین باید تا چند روز دیگر در نیویورک برای اتهاماتی که دو زن علیه او طرح کرده‌اند و او را متهم به تجاوز کرده‌اند به دادگاه جنایی برود.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتد پرس آدام هریس، یکی از وکلای باب واینستاین، (برادر هاروی و شریک او در راه اندازی استودیو سینمایی) به قاضی گفته طرفین "بر سر اصول یک توافق‌نامه اقتصادی" موافقت کرده‌اند.

اشلی جود، هنرپیشه هالیوود که نخستین زن شاکی از هاروی واینستاین بود در توییتر نوشته چند شکایت دیگر هم علیه او در حال بررسی است و خود او هم بنا دارد هاروی واینستاین را دوباره به دادگاه بکشد.

هاروی واینستاین، ٦۷ ساله، صاحب و بنیان‌گذار استودیو فیم میرامکس و شرکت واینستاین بوده است و به گفته شاکیان، برای سال‌ها از موقعیت و نفوذ خود برای برقراری ارتباط جنسی اجباری سوء استفاده کرده است.

نظرات بینندگان