arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۹۲۱۰
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۷ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸

ماجرای جوانی که قربانی مد اینستاگرامی شد

هر چند وقت یکبار یک چالش، مد یا علاقه مندی جدید در اینستاگرام رواج پیدا می کند و بسیاری از افراد نیز تلاش می کنند از این مدها پیروی کنند و گاهی قربانی این تلاش می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هر چند وقت یکبار یک چالش، مد یا علاقه مندی جدید در اینستاگرام رواج پیدا می کند و بسیاری از افراد نیز تلاش می کنند از این مدها پیروی کنند و گاهی قربانی این تلاش می شوند.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، اگر مخاطب اینستاگرام باشید احتمالا به یاد دارید که برای مدتی طولانی عکس های گمراه کننده یا حاوی خطای دید در اینستاگرام مد شده بودند.

برای مثال عکس هایی که گویی شما را در حال پرت شدن، در دست گرفتن ماه، گاز زدن خورشید، هل دادن برج پیزا و ... نشان می داد. اما به نظر می رسد این عکس ها چندان بی خطر نبوده اند و حتی قربانی گرفته اند. یکی از این قربانیان آندری رترووفسکی است که سعی داشت عکس را جوری صحنه سازی کند که گویی سعی دارد ساختمانی نه طبقه را سر جای خود نگه دارد. ساختمانی که کج شده ولی اندری صاف ایستاده است.

برای این عکس اندری 17 ساله،  از یک ساختمان 9 طبقه آویزان شد. او به خود طنابی نیز بسته بود که از سقوطش پیشگیری کند، اما به نظر می رسد این طناب چندان قوی نبوده چرا که اندری 17 ساله ناگهان سقوط کرد. نکته تکان دهنده این است که تصویر وی در شبکه های اجتماعی تعداد زیادی لایک خورد، آن هم در شرایطی که خودش دیگر در این جهان حضور نداشت.

اگرچه این ماجرا چند  سال پیش رخ داده است اما متاسفانه هنوز هم بسیاری از افراد با عکس های خطرناک یا سلفی های مرگبار در عرشه کشتی، لب پنجره، روی سطوح لیز و ... جان خود را به خطر می اندازند. اگر شما هم علاقه زیادی به عکس و عکاسی به ویژه برای اینستاگرام دارید، سعی کنید کمتر به مناطق خطرناک نزدیک شوید.

نظرات بینندگان