arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۹۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸

دوست دارید تابستان امسال به لندن سفر کنید؟

می توان ادعا کرد که لندن تاریخ و سنتی بسیار غنی دارد، اما با این حال در این شهر شاهد خلاقیت و تکامل بزرگی هستیم، از پارک المپیک گرفته تا آسمان‌خراش‌های پر زرق و برق بی‌شمار. از غذاهای ایرانی گرفته تا هندی، فرانسوی، کره‌ای و اتیوپیایی، همگی در رستوران های بین المللی لندن به چشم می خورند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

لندن هیچوقت یک شهر معمولی انگلیسی نبوده است. بلکه علاوه بر قطب تجاری، قطب فرهنگ و ایده‌های جدید در دنیا بوده و هست. ترکیب ایده‌ها، تجارت‌ها و فرهنگ‌های مختلف، یک شهر کاملا پیشرفته ساخته که تنوع فرهنگی بالایی دارد. لندن جایی است که بیش از 300 زبان در آن صحبت می شود و عطر غذاهای بین المللی تمام کوچه های این شهر را پر کرده است. می توان ادعا کرد که لندن تاریخ و سنتی بسیار غنی دارد، اما با این حال در این شهر شاهد خلاقیت و تکامل بزرگی هستیم، از پارک المپیک گرفته تا آسمان‌خراش‌های پر زرق و برق بی‌شمار. از غذاهای ایرانی گرفته تا هندی، فرانسوی، کره‌ای و اتیوپیایی، همگی در رستوران های بین المللی لندن به چشم می خورند.

آیا دوست دارید تابستان امسال به لندن سفر کنید؟

بهترین زمان برای سفر به لندن
تابستان بهترین زمان برای سفر به لندن است. روزهای تابستان طولانی و هوا بسیار ملایم است و همچنین فستیوال‌های مختلفی برگزار می شود. مراسم رژه‌ی رنگ‌ها یا Trooping the color که رژه ی ارتش بریتانیا از قرن 17 می باشد یا ویمبلدون که قدیمی ترین مسابقه تنیس در جهان است و یا کارناوال ناتینگ‌هیل ((Notting Hill که از سال 1966 در لندن برگزار می شود، همگی لندن را در فصل تابستان جذاب تر می کنند. ماه های ژوئیه و اوت، اوج حضور مردم در لندن است. فصل بهار و پاییز، لندن خنک تر است و زیبایی های خود را با نمایش گل های چلسی که نمایشی 5 روزه در فصل بهار در ماه مه است، به تصویر می کشد. ماه سپتامبر شروع برنامه های نمایشگاهی، اُپرا و تئاتر می باشد. زمستانِ لندن سرد و بارانی است با این حال چراغ‌های کریسمس کل شهر را در ماه دسامبر روشن خواهند کرد و زیبایی وصف ناشدنی ای را به لندن می بخشند.

آیا دوست دارید تابستان امسال به لندن سفر کنید؟

تاریخ رویدادهای جذاب و دیدنی در لندن
۱- رژه سنتی به مناسبت تولد ملکه: 9 ژوئن 2019
رژه‌ی رنگ‌ها یا Trooping the color همزمان و به مناسب تولد ملکه برگزار خواهد شد. سربازان پیاده و سواره هر ساله به مناسب تولد ملکه این مراسم را برگزار می‌کنند. البته ملکه الیزابت دوم در آوریل به دنیا آمده، اما این مراسم دیرتر در ماه ژوئن برگزار می‌شود تا شرایط آب و هوایی بهتر باشد. در گذشته، این مراسم این چنین بوده که دو رنگ پرچم افروخته شود و با آن رژه‌ای برگزار گردد اما با گذر زمان این مراسم تبدیل به یک سنت شده و به صورت مداوم ادامه و گسترش یافته است.

۲- مسابقات تنیس ویمبلدون: از 1 تا 14 ژوئیه 2019
گرنداسلم یا Grand Slam از چندین تورنمت قهرمانی تشکیل شده که یکی از آن‌ها ویمبلدون لندن است. بزرگ‌ترین تنیسورهای جهان راهی این مسابقات پر افتخار خواهند شد تا شانس خود را برای قهرمانی در این تورنمت امتحان کنند. ویمبلدون از قدیمی‌ترین تورنمنت های تنیس دنیا بوده و از معروف‌ترین جاذبه‌های انگلیس است. معروفیتش به مانند معروفیت بارانی بودن لندن است! تقریباً نیم میلیون نفر برای تماشای این رقابت‌ها به لندن می‌آیند. میلیون‌ها نفر هم مسابقات را از پای تلویزیون، در کافه ها و رستوران ها یا حتی در دفاتر کاری تماشا می‌کنند.

۳- فستیوال رودخانه تیمز در لندن: سپتامبر 2019 در سمت چپ رودخانه و یا اطراف آن برگزار می شود
فستیوال سالانه رودخانه تیمز، یک رویداد رایگان است که آخر هفته ای کاملا استثنائی برای شما به ارمغان می آورد. این فستیوال برای بزرگداشت لندن و رودخانه‌ی معروف آن برپا می‌شود و یکی از بزرگ‌ترین و بهترین فستیوال‌های رایگان هنری است. باید انتظار مغازه های کوچک در کنار رودخانه و سرگرمی های خیابانی فراوانی را داشته باشید. یک کارناوال شبانه هم در بعدازظهر روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

آیا دوست دارید تابستان امسال به لندن سفر کنید؟

۴- فستیوال فیلم BFI لندن: ماه اکتبر در تئاتر ملی فیلم و سینما های اطراف لندن برگزار می شود
فستیوال بنیاد فیلم لندن (BFI) هر سال در پاییز برگزار می‌شود. این فستیوال تنها در یک سینما برگزار نمی‌شود، بلکه تمام سینماهای لندن میزبان فیلم‌های مختلف از سرتاسر جهان خواهند بود! این مراسم بزرگ‌ترین گردهمایی فیلم در کل کشور است.

اکثر سینماهای لندن مشغول پخش فیلم‌هایی از سراسر جهان خواهند بود. فیلم‌های بلند، مستند، فیلم‌های کوتاه، انیمیشن و ویدئو اینستالیشن، همگی بخشی از این فستیوال هستند. کارگاه‌های فیلم‌سازی و نشست با بزرگان سینما هم در برنامه‌ها خواهد بود. اگر عاشق هنر و سینما هستید، این فستیوال بهترین دلیل برای سفر شما به لندن خواهد بود.

مراکز خرید در لندن

بزرگ‌ترین برندها و فروشگاه‌های لوکس، همگی در منطقه‌ی نایتس‌بردیج (Knightsbridge) و مِی‌فیر (Mayfair) قرار دارند. خیابان آکسفورد (Oxford)،ریجِنت (Regent) و کینگز رُد (King’s Road) هم محل فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند. هَمپستِد (Hampstead) و ناتینگ‌هیل ((Notting Hill به خاطر بوتیک های دوست داشتنی شان، معروف هستند در حالی که طراحان آوان‌گارد در کلارکِنوِل (Clerkenwell) و شوردیچ Shoreditch)) مستقر هستند. اگر به دنبال محصولاتی باتخفیف و همچنین با حس و حالی قدیمی هستید، به شرق لندن و اسپیتافیلدز (Spitalfields) سر بزنید.

چگونه به لندن سفر کنیم؟

با پروازهای لوفت‌هانزا می‌توانید به صورت روزانه از تهران به لندن سفر کنید و بدون هیچ خستگی ای، در راحتی و آرامش کامل به مقصد خود برسید. انوع سرگرمی‌ها و اینترنت داخل پرواز نیز در طول سفرتان با لوفت هانزا، تجربه ای فوق العاده برای شما رقم خواهند زد.

آیا دوست دارید تابستان امسال به لندن سفر کنید؟

هواپیمایی لوفت‌هانزا ،اطمینان حاصل خواهد کرد که سفر شما از لحظه بلند شدن هواپیما تا لحظه نشست، به یاد ماندنی شود. راه بهتری برای پرواز نیست!

آیا دوست دارید تابستان امسال به لندن سفر کنید؟

 

نظرات بینندگان