arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۸

لایو خبر - ۵ خرداد ۹۸ / بازداشت مداح هتاک

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بازداشت مداح هتاک
۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۰:۰۳

"دادسرای تهران اعلام کرد مداح هتاک پیش از ظهر امروز پس از احضار و تفهیم اتهام با قرار تأمین مناسب راهی بازداشتگاه شده و هم اکنون در بازداشت بسر می برد."

کنایه کرباسچی به عارف: به همت شما آقای مطهری حذف شد
۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۲۱:۳۷

غلامحسین کرباسچی در واکنش به عدم توفیق علی مطهری در انتخابات هیئت رئیسه مجلس که صبح امروز (یکشنبه)‌ برگزار شد، با کنایه به نقش محمدرضا عارف به عنوان رئیس فراکسیون امید مجلس در از دست رفتن یکی از صندلی‌های هیئت رئیسه برای اصلاح‌طلبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به همّت آقای عارف ودوستانشون آقای مطّهری از نایب رئیسی مجلس حذف شد.

سردار جلالی: آتش زدن دلار در خیابان، حمله به نقطه ضعف دشمن است
۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۲۱:۳۶

رئیس سازمان پدافند غیر عامل گفت:اگر این اراده در کشور بوجود بیاید که دلار امریکایی توسط مردم در خیابان به آتش کشیده شود و تمرکز برای بالا بردن ارزش پول ملی کشور ایجاد شود می‌تواند یک حمله تمام عیار به نقطه ضعف دشمن باشد.

عراقچی: هرگونه گفتگوی مستقیم یا غیر مستقیم با آمریکا را رد می کنم
۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۹:۲۳

لایو خبر - ۵ خرداد ۹۸ / مداح اهانت کننده به مقدسات اهل سنت، با قرار تامین کیفری آزاد شد

عراقچی ضمن تاکید بر اهمیت صلح و امنیت در منطقه مهم خلیج فارس، نسبت به سیاستهای مخرب آمریکا و برخی متحدان آن کشور در منطقه هشدار داد. معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان با رد هر گونه گفتگوی مستقیم یا غیرمستقیم با آمریکا گفت: ایران برای برقراری روابطی متوازن و سازنده با تمامی کشورهای منطقه خلیج فارس بر اساس احترام و منافع متقابل آمادگی دارد.

 

هشدار هواشناسی؛ تا سه روز آینده در کنار رودخانه‌ها اسکان نکنید
۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۷:۵۲

سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به سیلابی شدن ناگهانی رودخانه‌ها و مسیل‌ها به ویژه در مناطق کوهپایه‌ای هشدار داد و به هموطنان توصیه کرد که از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها طی سه روز آینده خودداری کنند.

همچنین بر اساس این اطلاعیه طی امروز (۵ خرداد) در شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز، تهران و شمال سمنان، غرب کردستان، ارتفاعات فارس، جنوب اصفهان، شرق کهگیلویه و بویراحمد، جنوب غرب کرمان و شمال هرمزگان وزش باد شدید موقت و رگبار باران همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

فردا (۶ خرداد) نیز احتمال تگرگ و سیلابی شدن مسیل‌ها در نیمه شرقی تهران، سمنان، نیمه شرقی مازندران، گلستان، ارتفاعات فارس، اصفهان، شرق کهگیلویه و بویر احمد، شرق چهار محال و بختیاری، نیمه غربی یزد، جنوب غرب کرمان، شمال هرمزگان و از اواخر وقت در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی وجود دارد.

مداح اهانت کننده به مقدسات اهل سنت، با قرار تامین کیفری آزاد شد
۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۶:۱۶

لایو خبر - ۵ خرداد ۹۸ / مداح توهین کننده، داماد خانواده احمدی‌نژاد از آب درآمد!

احمد قدمی مداح اهانت کننده به مقدسات اهل سنت در یکی از برنامه های شبکه 5 سیمای جمهوری اسلامی که امروز یکشنبه به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده بود، با قرار تامین کیفری مناسب آزاد شد.

وزارت اطلاعات: استفاده از کارتخوان در دفتر وزیر نفت، توسط یک کارمند قراردادی انجام شده
۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۵:۳۰

پیرو مطالب و ادعاهای مطرح شده در برخی رسانه ها و تریبون ها درخصوص کشف تخلفات مالی در دفتر وزیر محترم نفت توسط وزارت اطلاعات اعلام می دارد:

1-استفاده از پوز کارتخوان در دفتر وزیر نفت از سوی یک کارمند اداری آن دفتر بوده که این موضوع از سوی معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات پیگیری و با کارمند خاطی برخورد مقتضی صورت گرفت.اضافه می نماید متعاقباً به دستور وزیر محترم نفت، کارمند(قراردادی) یاد شده، درآن زمان از ادامه خدمت معلق می گردد.

2-گردش ده میلیارد تومانی پوز های یاد شده صحت ندارد، همچنین میزان گردش و تراکنش های ثبت شده در کارتخوان ها صرفاً دلیل بر وجود و اثبات تخلف و جرم احتمالی در تمامی تراکنش های ثبتی نمی باشد. مضافاً بررسی های تکمیلی پیرامون تراکنش های موجود در دستور کار قرار دارد.

3-ادعای کشف مقادیری طلا و ارز از نامبرده و یا دفتر وزیر محترم نفت کذب می باشد.

4-ادعای بروز بحث و اختلاف بین وزرای نفت و اطلاعات پیرامون این قضیه کاملاً کذب و خلاف واقع می باشد، کما این که در سایر اقدامات مقابله با مفاسد در وزارت نفت، وزیر محترم نفت حمایت و پشتیبانی از اقدامات ضد فساد وزارت اطلاعات داشته اند.

سخنگوی قوه قضاییه: یکی از مداحان که به برخی از مقدسات اهل سنت اهانت کرده بود، در دادسرا حضور دارد / بازپرس مشغول انجام تحقیقات قضایی است
۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۲۵

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه در یکی از شب‌های گذشته شاهد بودیم که در مجلسی که به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شده بود، یکی از مداحان به برخی از مقدسات جامعه اهل سنت اهانت کرد.به موجب فتوای مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید، اهانت به مقدسات برادران اهل سنت حرام است و چنانچه این قبیل اعمال از ناحیه افراد سربزند، حتی اگر این مراسم از صدا و سیما پخش نمی‌شد، این عمل حرام و واجد وصف مجرمانه بود.

اسماعیلی گفت: همین الان فرد مورد نظر در دادسرا حضور دارد و بازپرس مشغول انجام تحقیقات قضایی از این فرد است و اقدام او را یک اقدام عالمانه و عامدانه می دانیم؛ گرچه ممکن است این فرد توجیهاتی داشته باشد، ولی قابل پذیرش نخواهد بود و دستگاه قضایی در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی با این شخص برخورد لازم را در دستور کار قرار داده است.

 

مداح توهین کننده، داماد خانواده احمدی‌نژاد از آب درآمد!
۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۴۰

لایو خبر - ۵ خرداد ۹۸ / لاریجانی رئیس مجلس باقی ماند

مداحی که در پخش زنده شبکه پنج سیما به مقدسات اهل تسنن توهین کرده بود، داماد خواهر محمود احمدی نژاد است. ‏ برخی منابع خبری از بازداشت او خبر داده اند و برخی دیگر اعلام کرده اند که او به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده، ولی ‏بازداشت نشده است. ‏

احد قدمی که مداح ناشناخته‌ای بود، به عنوان همراه عبدالرضا هلالی شناخته می‌شد؛ او در سال ۸۶ به عنوان مدیر کل حراست ‏سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور منصوب شد. قدمی پیش از آن نیز در حراست یک شرکت خودروسازی بکار گرفته شده ‏بود. ‏

هادی رضوی فردی تندخو و عصبی مزاج است که همه را از موضع بالا نگاه می کند
۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۱

لایو خبر - ۵ خرداد ۹۸ / لاریجانی رئیس مجلس باقی ماند

در چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات محمدهادی رضوی و ۳۰ متهم دیگر پرونده بانک سرمایه، احسان دلاویز متهم ردیف دوم پرونده گفت: هادی رضوی فردی تندخو و عصبی مزاج است که همه را از موضع بالا نگاه می کند اما شخصیت من متفاوت است و من خاک پای همه هستم و اهل از بالا نگاه کردن به دیگران نیستم. هادی رضوی سیراب ارتباطات در هر حوزه‌ای هست و هیچ نیازی به ارتباط با من و امثال من ندارد. حتی بنده با هادی رضوی اختلافات سیاسی داریم و همین اختلافات اجازه نمی داد که رابطه دوستانه نزدیک داشته باشیم البته رضوی هر از گاهی می آمد و با عذرخواهی دل آدم را بدست می آورد.

مطهری پس از سه سال، برای نایب رئیسی مجلس رای نیاورد
۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۶

نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسعود پزشکیان از فراکسیون امید و عبدالرضا مصری از فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی را به عنوان نواب اول و دوم هیات رییسه مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.

پیش از این علی مطهری به مدت سه سال نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی بود که در این انتخابات نتوانست رای لازم را کسب کند.

مودی برای دومین بار نخست‌وزیر هند شد
۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۲

به دنبال اعلام نتایج انتخابات پارلمانی هند که به پیروزی قاطع حزب ناسیونالیست هندو موسوم به بهاراتیا جاناتا انجامید، رئیس‌جمهوری هند نارندرا مودی را بار دیگر به عنوان نخست‌وزیر جدید منصوب کرد.

خواننده ای 100میلیون داد که تیتراژ یک سریال را بخواند
۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۵۹

فریدون آسرایی به روزنامه ایران گفته: خواننده‌های بسیاری هستند که علاقه‌مند به تیتراژخوانی در تلویزیون هستند و حتی شنیده‌ام مبالغی نزدیک به 100 میلیون تومان هم پرداخت کرده‌اند تا تیتراژ یک برنامه را بخوانند.

لاریجانی با ۵۰ رای بیشتر از عارف، رئیس مجلس باقی ماند
۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۵۹

لایو خبر - ۵ خرداد ۹۸ / لاریجانی رئیس مجلس باقی ماند

علی لاریجانی با ۱۵۵ رأی از مجموع ۲۷۴ رأی شمارش شده برای دوازدهمین سال متوالی به عنوان رئیس مجلس انتخاب شد. در جریان انتخابات ریاست مجلس، محمدرضا عارف ۱۰۵ و محمد جواد ابطحی ۹ رأی کسب کردند.

صداوسیما: توهین به مقدسات اهل سنت در شبکه پنج، از اراده شبکه و مدیران آن خارج بوده
۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۳۹

لایو خبر - ۵ خرداد ۹۸ / لاریجانی رئیس مجلس باقی ماند

سیدمرتضی میرباقری معاون سیما درباره توهین به مقدسات اهل تسنن در شبکه پنج اعلام کرد: بنابر تاکید رهبر معظم انقلاب مدظله العالی همواره رسانه ملی در مسیر احترام به مقدسات اهل سنت به‌ویژه احترام به خلفای راشدین و ام المومنین عایشه حرکت کرده است و متاسفانه این اتفاق تاسف بار نیز از اراده شبکه و مدیران آن خارج بوده و عامل آن فردی است که بدون هیچ گونه هماهنگی و به صورت ناگهانی از آنتن زنده سواستفاده کرده و مطالبی نامربوط و خلاف محور وحدت اسلامی‌بیان کرده است.

أنچه گذشت
۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۰۳

مهمترین اخبار روز گذشته را از اینجا ببینید.

نظرات بینندگان