arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۹ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۸

بازگشت بیرانوند به تمرینات گروهی برای بازی با سپاهان

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس به تمرینات گروهی سرخپوشان برای بازی با سپاهان بازگشت. تیم فوتبال پرسپولیس که خود را آماده جدال برابر سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی می کند، تمرینات خود را برای این بازی پیگیری از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بازگشت بیرانوند به تمرینات گروهی برای بازی با سپاهانعلیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس به تمرینات گروهی سرخپوشان برای بازی با سپاهان بازگشت.

تیم فوتبال پرسپولیس که خود را آماده جدال برابر سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی می کند، تمرینات خود را برای این بازی پیگیری از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری کرد.

در این تمرین علیرضا بیرانوند که از ناحیه مچ پا با مصدومیت مواجه شده بود، به تمرینات گروهی بازگشت تا با توجه به این موضوع نشان دهد مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار برابر سپاهان ندارد.

پیش از این تمرین جام های قهرمانی پرسپولیس به محل تمرین آورده شد و بازیکنان و اعضای تیم با آنها عکس یادگاری گرفتند.

ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس هم امروز در محل تمرین شاگردان برانکو حاضر بود و در عکس تیمی سرخپوشان با جام قهرمانی شرکت کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۲۱ روز چهارشنبه هشتم خرداد ماه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان