arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۰ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۸

رگبار و وزش باد شدید برای تهران پیش بینی می شود

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی از امروز بعد از ظهر تا روز پنجشنبه در بعضی ساعات(بخصوص بعد از ظهر و اوایل شب) وبخصوص ارتفاعات گاهی رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رگبار و وزش باد شدید برای تهران پیش بینی می شوداداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی از امروز بعد از ظهر تا روز پنجشنبه در بعضی ساعات(بخصوص بعد از ظهر و اوایل شب) وبخصوص ارتفاعات گاهی رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از این اداره کل، در این مدت در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب( بخصوص روز دوشنبه) در برخی مناطق جنوبی استان باد و گرد و خاک انتظار می رود و تا روز جمعه روند کاهش دما پیش بینی می شود.

همچنین بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای یکشنبه، دوشنبه ، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به ترتیب (35 و 22)، (34 و 22)، (33 و 21)، (31 و 20) و (30 و 19) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.
ایستگاه های ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با 37 درجه و ایستگاه های فیروزکوه با هشت درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان