arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۸

گوشی هوشمند «وان پلاس 7 پرو» به روزرسانی «Oxygen OS 9.5.5 »  را دریافت می کند / تغییرات ویژه در کیفیت دوربین / حذف باگ های پیشین

به روز رسانی پیشرفته موسوم به Oxygen OS 9.5.5 در انتظار ورود به گوشی های هوشمند وان پلاس 7 پرو است. این به روزرسانی حاوی امکاناتی ویژه در بخش دوبین و حذف باگ های موجود در نسخه های پیشین است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به روز رسانی پیشرفته موسوم به Oxygen OS 9.5.5 در انتظار ورود به گوشی های هوشمند وان پلاس 7 پرو است. این به روزرسانی حاوی امکاناتی ویژه در بخش دوبین و حذف باگ های موجود در نسخه های پیشین است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به نظر می رسد وان پلاس قصد دارد راه هرگونه ایراد در گوشی های وان پلاس 7 پرو را ببندد، چرا که تنها دو هفته پس از اولین به روزرسانی زودهنگام سیستم عامل خود برای وان پلاس 7 پرو، یک نسخه جدید نیز آماده کرده است.

در دومین به روزرسانی وان پلاس 7 پرو شاهد تغییراتی ویژه مثل بهبود عملکرد دوربین و رفع برخی از مشکلات نمایشگریم. جالب است بدانید این به روز رسانی در نسخه جهانی با نام Oxygen OS 9.5.4   و در نسخه اتحادیه اروپا به نام Oxygen OS 9.5.5  شناخته می شود اما در اصل دو نسخه مشابهت هایی جدی با یکدیگر دارند.

در بخش سیستم به روزرسانی جدید شامل، برخی از رفع اشکالات و پیشرفت های عمومی هستیم. برای مثال تاخیر صوتی بلوتوث حل شده و تنها کافیست دو بار روی صفحه ضربه بزنیم تا شاهد تغییرات در عملکرد صفحه نمایش باشیم. تغییرات در دوربین نیز باعث بالا رفتن کیفیت تصویر هنگام عکسبرداری در HDR می شود.

 عملکرد نور کم نیز تغییر یافته است و وان پلاس 7 ادعا می کند که تعادل رنگ سفید را برقرار کرده است. در ادامه می توانید برخی دیگر از تغییرات را مشاهده کنید:

_ رفع اشکالات عمومی و پیشرفت رابط کاربری

_ارتقای سطح دوربین

_افزایش کیفیت تصویر به ویژه در تصاویر HDR

_افزایش کیفیت تصویربرداری در نور کم

_ایجاد تعادل رنگ سفید

در حال حاضر این به روزرسانی به شکل محدود در دسترس است اما پیشبینی می شود که به زودی به شکل عمومی در دسترس کاربران قرار بگیرد.

نظرات بینندگان