arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۸

جزئیات درگیری مسلحانه سارقان با نیروی انتظامی در ایذه

فرماندار ایذه گفت که حدود ساعت ۰۳:۰۰ بامداد امروز (۶ خردادماه) دو سارق مسلح تحت تعقیب در خیابان به سمت نیروهای انتظامی تیراندازی کردند. در جریان این درگیری، سه تن از ماموران مجروح شدند و در نهایت یک سارق مسلح نیز توسط نیروهای انتظامی دستگیر شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فرماندار ایذه جزئیات وقوع درگیری در جریان دستگیری دو سارق مسلح در این شهرستان را تشریح کرد.

مصطفی سمالی در گفت‌وگو با ایسنا ، اظهار کرد: حدود ساعت ۰۳:۰۰ بامداد امروز (۶ خردادماه) دو سارق مسلح تحت تعقیب در خیابان به سمت نیروهای انتظامی تیراندازی کردند. با این‌ وجود نیروهای انتظامی به دلیل حفظ جان حاضران در محل از تیراندازی خودداری کردند.

وی افزود: در جریان این درگیری، سه تن از ماموران مجروح شدند و در نهایت یک سارق مسلح نیز توسط نیروهای انتظامی دستگیر شد.

فرماندار ایذه اضافه کرد: ماموران مجروح به مراکز درمانی اهواز و ایذه انتقال یافتند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، فرمانده انتظامی ایذه نیز از درگیری مسلحانه ماموران انتظامی این شهرستان با سارقان مسلح که از دو ماه قبل تحت تعقیب بودند، خبر داد.

سرهنگ حجت سفیدپوست اظهار کرد: مقارن ساعت سه بامداد ماموران کلانتری و اطلاعات شهرستان، دو سارق که هر دو مسلح به سلاح کلاش و یک زن مطلقه که در مواردی از سرقت‌ها، سارقان را همراهی می‌کرد، در خیابان رویت و برای توقف اقدام کردند.

وی افزود: دو سارق مسلح به محض توقف خودرو شروع به تیراندازی به سمت ماموران کرده و پلیس در اقدام متقابل به سمت سارقان تیراندازی، در همان لحظه اولیه یک نفر از سارقان را مجروح و با یک قبضه سلاح کلاش دستگیر می‌کند.

سفیدپوست بیان کرد: سارق مسلح دوم فرزند خردسال زن همراه خود را سپر قرار داده و ماموران به ناچار به منظور حفظ جان کودک به طور مستقیم به سمت سارق تیراندازی نکردند و سارق با این ترفند از صحنه فرار کرد.

فرمانده انتظامی ایذه گفت: در این درگیری سه نفر از ماموران نیروی انتظامی مجروح شدند که درحال حاضر در بیمارستان‌های شهرستان ایذه و اهواز در حال مداوا هستند.

وی ادامه داد: خودروی سارقان با 205 فشنگ کلاش در صحنه توقیف شد و تلاش جدی برای دستگیری سارق مسلح فراری ادامه دارد.

نظرات بینندگان