arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۳ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۸

کارت قرمز سرمربی آزاد در ایتالیا/ احتمال جریمه ۱۰ هزار دلاری فدراسیون کشتی

دریافت کارت قرمز از سوی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در جام ساساری به احتمال فراوان فدراسیون کشتی را با جریمه ۱۰ هزار دلاری از سوی اتحادیه جهانی کشتی روبرو خواهد کرد.محمدی با دریافت این کارت قرمز تا پایان مسابقات نتوانست هیچ کدام از کشتی‌گیران ایران را از کنار تشک کوچ کند و مجبور شد از روی سکو آزادکاران ایران را هدایت کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

دریافت کارت قرمز از سوی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در جام ساساری به احتمال فراوان فدراسیون کشتی را با جریمه ۱۰ هزار دلاری از سوی اتحادیه جهانی کشتی روبرو خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، در جریان برگزاری رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام ساساری در ایتالیا که با اتفاق عجیب پس گرفته شدن مدال طلای محمد باقر یخکشی آزادکار وزن ۶۱ کیلوگرم ایران به دلیل نپوشیدن گرمکن ورزشی بر روی سکو همراه بود، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی نیز به دلیل اعتراض خارج از چارچوب قوانین در مبارزه امیر محمد یزدانی، از داوران کارت قرمز گرفت.

محمدی با دریافت این کارت قرمز تا پایان مسابقات نتوانست هیچ کدام از کشتی‌گیران ایران را از کنار تشک کوچ کند و مجبور شد از روی سکو آزادکاران ایران را هدایت کند.

احتمال اینکه اتحادیه جهانی کشتی، فدراسیون کشتی را با جریمه روبرو کند وجود دارد که احتمالاً این جریمه به مبلغ ۱۰ هزار دلار (۱۴۰ میلیون تومان) بر اساس قانون خواهد بود که در این صورت فدراسیون کشتی موظف به پرداخت آن است.

باید منتظر ماند و دید آیا اتحادیه جهانی کشتی چنین جریمه‌ای را برای کشتی ایران در نظر می‌گیرد یا خیر؟

نظرات بینندگان