arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۷ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۸

سرقت برای تامین اقساط مهریه

رئیس کلانتری تهرانپارس، از دستگیری گارسون یک رستوران به جرم برداشت غیرمجاز از کارت سه تن از مشتریان رستورانش برای پرداخت مهریه همسرش خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس کلانتری تهرانپارس، از دستگیری گارسون یک رستوران به جرم برداشت غیرمجاز از کارت سه تن از مشتریان رستورانش برای پرداخت مهریه همسرش خبر داد.

 سرهنگ مجید عسگرنیا در این باره اظهار کرد: روز گذشته خبری مبنی بر سرقت از سه شهروند در رستورانی در محدوده شرق تهران به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری تهرانپارس رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داده و به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سه تن از مشتریان یک رستوران به خاطر خالی شدن کارت عابر بانکشان توسط یکی از گارسون‌های این رستوران به پلیس شکایت کرده‌اند. تحقیقات از شکات نشان داد که گارسون رستوران با اخذ کارت عابربانک از این سه مشتری مدعی شده که قصد دریافت وجه و تسویه صورتحساب آنها را دارد اما با خروج از رستوران، مجموعاً مبلغ ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان از کارت آنها برداشت و به حساب دوستش واریز کرده بود.

سرهنگ عسگرنیا افزود: بررسی‌ها از سوی ماموران صورت گرفت تا این که مخفیگاه گارسون که پس از برداشت غیرمجاز از محل گریخته بود در محدوده تهرانپارس شناسایی شد و متهم با هماهنگی از سوی مرجع قضایی در مخفیگاهش بازداشت و برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

بر اساس گزارش پلیس متهم در تحقیقات انجام شده به به جرم خود مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب این سه مشتری رستوران اعتراف و عنوان کرده است که همسرش پس از طلاق مهریه‌اش را به اجرا گذشته است و وی مجبور شده برای تامین اقساط مهریه همسر سابقش، اقدام به این کار کند.

رئیس کلانتری تهرانپارس در پایان گفت: با اعتراف متهم، پرونده تکمیل و برای رسیدگی به دادسرا ارجاع شد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان