arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۸

باشگاه پرسپولیس از جیب بیت المال، جریمه بیرانوند را پرداخت کرد!

بعد از حواشی که قبل از بازی تیم‌های پرسپولیس و پارس‌جنوبی به وجود آمد و علیرضا بیرانوند دست یکی از مأموران نیروی انتظامی را کشید کمیته اخلاق این دروازه‌بان را به سه جلسه محرومیت تعلیقی و ۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد. البته بیرانوند باید این مبلغ را پرداخت می‌کرد، اما حاضر به پرداخت این رقم نشد تا باشگاه پرسپولیس مجبور شود جریمه دروازه‌بان ملی پوش خود را بپردازد!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

پس از اینکه دروازه‌بان پرسپولیس حاضر به پرداخت جریمه کمیته اخلاق نشد باشگاه پرسپولیس در نهایت این مبلغ جریمه را واریز کرد تا این دروازه‌بان بتواند امشب به میدان برود.

به گزارش فارس، بعد از حواشی که قبل از بازی تیم‌های پرسپولیس و پارس‌جنوبی به وجود آمد و علیرضا بیرانوند دست یکی از مأموران نیروی انتظامی را کشید کمیته اخلاق این دروازه‌بان را به سه جلسه محرومیت تعلیقی و 50 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

با رأی کمیته اخلاق بیرانوند اگر این جریمه را پرداخت نمی‌کرد قادر نبود امشب برای پرسپولیس مقابل سپاهان به میدان برود، اما با رایزنی‌های باشگاه پرسپولیس در نهایت این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در بازی نیمه‌نهایی جام حذفی ندارد.

البته بیرانوند باید این مبلغ را پرداخت می‌کرد،‌ اما حاضر به پرداخت این رقم نشد تا باشگاه پرسپولیس مجبور شود جریمه دروازه‌بان ملی پوش خود را بپردازد! با پرداخت این 50 میلیون تومان در نهایت بیرانوند قادر است امشب مقابل سپاهان به میدان برود.

نظرات بینندگان