arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۸

رئیس پلیس آگاهی تهران: «نجفی» پس از اعتراف به قتل، با دستبند به بازداشتگاه منتقل شد

سردار علیرضا لطفی با اشاره به شائبه تکریم نجفی در پلیس آگاهی گفت: ما استثنا قائل نشدیم و طبق معمول قاتل که خود معترف بود را پذیرفتیم و بعد از صحبت اولیه بلافاصله به بازداشتگاه منتقل شد.متهم ابتدا با لباس شخصی بود؛ بنابراین بعد از اعتراف وی را به بازداشتگاه فرستادیم و با لباس زندان دستبند به دستان وی بسته شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به شائبه تکریم نجفی در پلیس آگاهی ،گفت: ما استثنا قائل نشدیم و طبق معمول قاتل که خود معترف بود را پذیرفتیم و بعد از صحبت اولیه بلافاصله به بازداشتگاه منتقل شد.

سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت در گفت‌وگو با فارس در خصوص «شائبه‌های به وجود آمده مبنی بر تکریم بیش از حد نجفی توسط پلیس آگاهی»، اظهار داشت: در بحث قتل روال این است که وقتی متهم به صراحت اعتراف می‌کند و خود معرف است مصاحبه اولیه با وی صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد :ما استثنا قائل نشدیم و طبق معمول، قاتل که خود معترف بود را پذیرفتیم و بعد از صحبت اولیه بلافاصله به بازداشتگاه منتقل شد.

وی ادامه داد: متهم ابتدا با لباس شخصی بود؛ بنابراین بعد از اعتراف وی را به بازداشتگاه فرستادیم و با لباس زندان دستبند به دستان وی بسته شد.

این مقام ارشد پلیس آگاهی خاطرنشان کرد: متهم تا وقتی داخل بازداشتگاه نرفته است، لباس زندان را نمی‌پوشد.

نظرات بینندگان