arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۶ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۸

کاهش ۱۵۰ تومانی قیمت دلار/ بازار فروشنده شد

همزمان با کاهش قیمت‌ها در بازار ارز، قیمت دلار در صرافی‌های بانکی با ۱۵۰ تومان کاهش نسبت به صبح، ۱۳ هزار و ۲۵۰ تومان قیمت خورد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


همزمان با کاهش قیمت‌ها در بازار ارز، قیمت دلار در صرافی‌های بانکی با ۱۵۰ تومان کاهش نسبت به صبح، ۱۳ هزار و ۲۵۰ تومان قیمت خورد.

به گزارش تسنیم، سیر نزولی قیمت‌ها در بازار ارز درحالی بار دیگر آغاز شده است که قیمت خرید و فروش دلار و یورو ساعتی در صرافی‌های بانکی کم می‌شوند.

بازاری‌ها جَو مثبت سیاسی را مهمترین دلیل کاهش قیمت دلار می‌دانند و می‌گویند: این روز‌ها اکثر مردمی که وارد خیابان فردوسی می‌شوند، فروشنده دلار هستند.

یکی از افرادی که سالهاست در بازار ارز فعالیت می‌کند، می‌گوید: خریدار در بازار ارز به آن صورتی که باید داشته باشیم، "نداریم". او ادامه می‌دهد: حضور بانک مرکزی در بازار ارز اجازه مانور به دلال‌های ارزی را نمیدهد.

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی نسبت به صبح امروز ۱۵۰ تومان کاهش داشته و به قیمت ۱۳ هزار و ۲۵۰ تومان رسیده است. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان می‌خرند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانکی با ۱۵۰ تومان کاهش نسبت به صبح، هم اکنون ۱۵ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام شده است. این صرافی ا. یورو را از مردم با قیمت ۱۵ هزار و ۵۰ تومان می‌خرند.

به گزارش تسنیم، ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

نظرات بینندگان