arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۹ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۸

مدیر ارشد حقوقی غول فناوری چین: حضور هواوی در«فهرست سیاه» ایالات متحده منجر به اخراج هزاران کارمند آمریکایی می شود

مدیر  ارشد حقوقی هواوی اعلام کرد که قرار دادن هواوی در فهرست سیاه ایالات متحده منجر به اخراج هزاران کارمند آمریکایی می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر  ارشد حقوقی هواوی اعلام کرد که قرار دادن هواوی در فهرست سیاه ایالات متحده منجر به اخراج هزاران کارمند آمریکایی می شود.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سونگ لیوپینگ مدیر ارشد حقوقی هواوی معتقد است ادامه تنش بین ایالات متحده و هواوی و قرار گرفتن این شرکت در فهرست سیاه آمریکا نتیجه ای ندارد به جز آسیب مستقیم به 1200 شرکت آمریکایی.

درواقع این مدیر هواوی معتقد است دهها هزار شغل آمریکایی در معرض خطرند و دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده با اقدامات خود نه تنها تنش بین کشور چین و آمریکا را تشدید می کند بلکه به ضرر کارمندان آمریکایی نیز عمل می کند.

دولت آمریکا در گام جدید مبارزه با هواوی این شرکت را در فهرست سیاه قرار داده و مانع تجارت شرکتهای آمریکایی با هواوی می شود. اما مدیر ارشد بخش حقوقی هواوی در یک کنفرانس مطبوعاتی در شنژن، پیشبینی کرد که این ممنوعیت به میلیاردها کاربر آسیب میرساند و می تواند منجر به اخراج آمریکایی ها شود.

بر اساس این ادعا ادامه رفتار خصمانه ایالات متحده با هواوی به مشتریان هواوی در بیش از 170 کشور آسیب می رساند، که شامل بیش از 3 میلیارد مشتری  می شود که از محصولات و خدمات هواوی در سراسر جهان استفاده می کنند. سونگ لیوپینگ در این خصوص می گوید: "با جلوگیری از فعالیت شرکت های آمریکایی و انجام تجارت با هواوی، دولت به طور مستقیم به بیش از 1200 شرکت آمریکایی آسیب می رساند."

 در همین کنفرانس، وی اعلام کرد که هواوی تلاش خود را در مورد پرونده دعوی علیه ایالات متحده در ماه مارس تسریع کرده است.

نظرات بینندگان