arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۰۰۸۴
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۹ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۸

تلاش ماموران برای ممانعت از درگیری در نقش جهان

در حالی که کمتر از ۲ ساعت به آغاز دیدار حساس تیم های پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی باقی مانده، ماموران نیروی انتظامی تلاش زیادی برای ممانعت از درگیری بین هواداران ۲ تیم از خود نشان می دهند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تلاش ماموران برای ممانعت از درگیری در نقش جهاندر حالی که کمتر از ۲ ساعت به آغاز دیدار حساس تیم های پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی باقی مانده، ماموران نیروی انتظامی تلاش زیادی برای ممانعت از درگیری بین هواداران ۲ تیم از خود نشان می دهند.

دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس از ساعت ۲۱ امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز می شود.

این دیدار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار می شود و تیم برنده برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف تیم دسته دومی داماش گیلان خواهد رفت. بازی فینال روز یکشنبه ۱۲ خردادماه در اهواز برگزار می شود.

در حالی که اعلام شده بود، درهای ورزشگاه برای حضور علاقمندان از ساعت ۱۷ باز می شود، اما این اتفاق یک ساعت زودتر رخ داد.

در دقایق ابتدایی ورود تماشاگران، چند هوادار پرسپولیس از سوی تماشاگران پر تعداد میزبان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

پس از آن، ماموران نیروی انتظامی با حضور گسترده خود در ورزشگاه در تلاش برای جلوگیری از برخورد فیزیکی تماشاگران بودند.

ماموران، هواداران پرسپولیس را به جایگاه های در نظر گرفته شده برای آنان هدایت کردند تا مانع از بروز حاشیه شوند.

تعدادی از تماشاگران در هنگام ورود به ورزشگاه از سوی ماموران بازرسی شده و مواد محترقه از آنان گرفته شد. این تماشاگران دستگیر و اجازه حضور در سکوها را نداشتند.

با توجه به درگیری هواداران این تیم ها در دیدار لیگ برتر، حساسیت های افزایش یافته و از صبح امروز چند مرتبه درگیری فیزیکی بین تماشاگران ایجاد شده است.

استقبال از این دیدار بسیار زیاد است و ترافیکی سنگینی اطراف ورزشگاه نقش جهان اصفهان وجود دارد. بنظر می رسد با این تفاسیر، ظرفیت ورزشگاه تا دقایقی دیگر، تکمیل شود.

بلیت های این دیدار بر خلاق اعلام قبلی با ۲ نرخ از سوی میزبان به فروش رسید که این مساله اعتراض مسئولان پرسپولیس را دربرداشت.

«سعید فتاحی» رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در این مورد به ایرنا گفت: کمیته انضباطی به تخلف باشگاه سپاهان در این خصوص رسیدگی می کند.

نظرات بینندگان