arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۹ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۸

پرداخت آسان عوارض آزادراهی با اپلیکیشن "سِت"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سیمرغ تجارت، کیف پول همراه "سِت" را با خدمات متنوعی در حوزه پرداخت الکترونیک، به بازار عرضه کرد.

به گزارش انتخاب؛هموطنانی که قصد تردد در آزادراه‏‏های تهران – قم، تهران – ساوه، کرج – قزوین و قزوین – زنجان را دارند، از این پس می‏توانند از طریق اپلیکیشن «سِت» نسبت به استعلام بدهی عوارضی خودرو و پرداخت آنلاین عوارض آزادراه‏های یاد شده در بستری امن اقدام نمایند. طبق اعلام شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، تا پایان سال تمامی آزادراه‏های کشور به این سامانه تجهیز خواهند شد و به این ترتیب امکان پرداخت آنلاین عوارض آزادراهی در تمامی آزادراه‏های کشور در اپلیکیشن سِت نیز فراهم خواهد بود.

همچنین در اپلیکیشن سِت، خدمات دیگری نظیر مبادلات بین فردی (انتقال پول از فردی به فرد دیگر) و مبادلات کسب‏وکاری (انتقال پول از خریدار به فروشنده) از طریق فناوری‎‏های NFC، خوانش کد تصویری (QR Code)، درج کد پذیرندگی و درج شماره تلفن همراه مخاطب و نیز مشاهده گزارش تراکنش‏های پرداخت برای کاربران گوشی‏های هوشمند اندرویدی فراهم شده و به زودی نسخه iOS آن نیز به بازار عرضه خواهد شد. اضافه شدن خدمات دیگری همچون استعلام و پرداخت هزینه طرح ترافیک تهران، ارائه خدمات بیمه‏ای و ارائه گزارش‏های تحلیلی از جمله خدماتی است که در نسخه‏های بعدی به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

علاقمندان می‏توانند برای دریافت این اپلیکیشن با مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت سیمرغ تجارت به آدرس www.stts.ir نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

نظرات بینندگان