arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۹ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۸

نبرد پرسپولیس با تیم شگفتی ساز/ دومین قهرمانی سرخپوشان یا قهرمانی داماش؟

فینال جام حذفی یکشنبه شب در ورزشگاه شهدای فولاد در شهر اهواز بین پرسپولیس تهران و داماش گیلانیان برگزار می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین دیدار فوتبال باشگاهی در فصل 98-97 یکشنبه شب ساعت 21 بین دو تیم پرسپولیس و داماش گیلانیان برگزار می شود. فینال جام حذفی که تیم غول کش و شگفتی ساز و دسته دومی داماش یک پای آن است. داماش گیلانیان برای رسیدن به فینال راه نسبتا سختی را طی کرد و با حذف دو تیم لیگ برتری ماشین سازی و سایپا خود را به فینال رسانده تا مهم ترین مسابقه تاریخ خود را مقابل پرسپولیس برگزار کند.

مسیر پرسپولیس برای رسیدن به فینال سخت تر از حریفش بوده و شاگردان برانکو دو تیم مدعی و خوب پدیده و سپاهان را حذف کرده اند. پرسپولیس قهرمان سه دوره لیگ برتر به دنبال دومین جام قهرمانی این فصل است. با این حال خیلی از کارشناسان می گویند اگر پرسپولیس خود را قهرمان جام حذفی بداند ممکن است اسیر شگفتی شود و شبی تلخ را در تاریخ خود تجربه کند. از دست دادن جام قهرمانی مقابل تیم دسته دومی می تواندبزرگترین کابوس سرخپوشان تهرانی و هواداران شان باشد. هرچند که این مساله خیلی دور از ذهن است.

روی کاغذ بدبین ترین هوادار پرسپولیس و خوش بین ترین طرفدار داماش گیلانیان ، شاگردان برانکو را بازنده این مسابقه نمی دانند اما فوتبال ورزش غیرقابل پیش بینی است و جام حذفی ، جام شگفتی ها! داماش دو بازی مهم را با ضربات پنالتی برده است اول دربی گیلان با چوکا و بعدی هم بازی با ماشین سازی را در ضربات پنالتی پیروز شده است بنابراین احتمال دارد که آنها از ابتدا به دنبال کشاندن مسابقه به وقت های اضافه و ضربات پنالتی باشند.

پرسپولیس با برانکو در این سه فصل اخیر هرچقدر در لیگ برتر خوب عمل کرده وسه قهرمانی به دست آورده در جام حذفی بد نتیجه گرفته است! شکست و حذف مقابل تیم دسته دومی قشقایی شیراز ، باخت مقابل صنعت نفت آبادان و شکست مقابل ذوب آهن نتایج برانکو در جام حذفی دوره های پیشین بوده است.

پرسپولیس با حضور هواداران پرشمارش در اهواز غریبه نخواهد بود و سرخپوشان می خواهند یک جام قهرمانی دیگر را بالای سر ببرند تا سه گانه این فصل خود را تکمیل کنند. قهرمانی در سوپرجام، قهرمانی در لیگ برتر و حالا هم قهرمانی در جام حذفی می تواند پایانی خوش برای پرسپولیسی باشد که در این فصل در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی ناباورانه حذف شد.

مسیر داماش تا فینال:

داماش صفر(4) - چوکای تالش صفر(3) در ضربات پنالتی

داماش 2- مقاومت تهران صفر

داماش یک (3) - ماشین سازی یک( 2)

داماش 2- سایپا تهران یک

مسیر پرسپولیس تا فینال:

پرسپولیس یک - سپیدرود رشت صفر

پرسپولیس یک(3) - پدیده یک( یک) ضربات پنالتی

پرسپولیس یک - سپاهان اصفهان صفر

اسامی داوران فینال جام حذفی:

داور : موعود بنیادی فر

کمک ها : بابک داوری – علی دودانگه

داوران پشت دروازه : سیدمهدی سیدعلی – کوپال ناظمی

داور چهارم‌ : حسین مرادی

ناظر داوری : زاهد بحرینی

نظرات بینندگان