arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۸

نشست سه جانبه درباره شبه جزیره کره در سنگاپور برگزار شد

نمایندگان کره جنوبی، ژاپن و آمریکا در نشست سه جانبه درباره مساله کره شمالی و خلع سلاح هسته‌ای در شبه جزیره کره گفت‌وگو کردند. در این نشست سه جانبه سه طرف درباره چگونگی از سر گیری مذاکرات خلع سلاح هسته‌ای با پیونگ یانگ تبادل نظر کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نمایندگان کره جنوبی، ژاپن و آمریکا در نشست سه جانبه درباره مساله کره شمالی و خلع سلاح هسته‌ای در شبه جزیره کره گفت‌وگو کردند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌، ‌به نقل از خبرگزاری آناتولی، استفن بیگان نماینده ویژه‌ آمریکا در امور کره شمالی، کنجی کاناسوگی رئیس امور آسیای وزارت خارجه ژاپن و لی دو هون نماینده ویژه‌ کره جنوبی در امور صلح و امنیت شبه جزیره کره در سنگاپور با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

این نشست سه جانبه درباره مساله هسته‌ای کره شمالی برگزار شد.

بر اساس گزارش خبرگزاری کیودو، در این نشست سه جانبه سه طرف درباره چگونگی از سر گیری مذاکرات خلع سلاح هسته‌ای با پیونگ یانگ تبادل نظر کردند.

این مذاکرات در حالی برگزار شد که یک روزنامه کره جنوبی مدعی شد، کره شمالی فرستاده ویژه این کشور به آمریکا را به همراه مقام‌هایی از وزارت خارجه این کشور که مسؤول مذاکرات کاری برای نشست دوم ترامپ و اون بودند، اعدام کرده و آنها را مقصر شکست نشست هانوی دانسته است.

نظرات بینندگان