arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۰۵۶۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۳ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۸

مذاکره فدراسیون قایقرانی با یک شرکت داخلی برای خرید قایق

مدیر تیم‌های ملی کانوپولو گفت: با یک شرکت داخلی برای تولید قایق وارد مذاکره شده‌ایم. قرار است قایق‌های بیشتری را خریداری کنیم تا در مسابقات به کشورهای دیگر اجاره دهیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش خبرگزاری فارس، مهران قزلباش با حکم رئیس فدراسیون قایقرانی به عنوان مدیر تیم‌های ملی کانوپولو منصوب شد. تیم‌های ملی کانوپولو کشورمان در رده سنی بزرگسالان و زیر 21 سال در بخش بانوان و آقایان 21 تا 24 مردادماه در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی کشورمان برگزار می شود شرکت می‌کنند.

قزلباش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس درباره انتخاب تهران به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: بهترین جایی که می‌توانستیم برای این مسابقات انتخاب کنیم تهران بود؛ چون هم به فرودگاه نزدیک است و هم ورزشکاران با اقامت در هتل المپیک مسافت کوتاهی را به صورت پیاده برای شرکت در مسابقات طی خواهند کرد. شهرهای مختلفی برای میزبانی اعلام آمادگی کرده بودند اما دیدیم بهترین شهر تهران است.

وی درباره آمادگی تیم‌های ملی ایران در بخش زنان و مردان، گفت: تیم‌های ما در 4 رده و در استان‌های مختلف تمرینات‌شان را پیگیری می‌کنند. ورزشکاران با برنامه‌ریزی خوب مربیان به آمادگی رسیده‌اند و این برنامه‌ها توسط فدراسیون نیز بررسی شده است. ما تیم‌های خوبی داریم به ویژه در بخش مردان بزرگسال که در سال 2017 قهرمان آسیا شدند و تیم بانوان که در جارکاتا روی سکو قهرمانی ایستاد.

مدیر تیم‌های ملی کانوپولو در ادامه صحبت‌هایش درباره پس گرفتن میزبانی برای مسابقات 2019، عنوان کرد: کشورهای شرق آسیا تمایلی ندارند به غرب بیایند به همین دلیل می‌خواستند میزبانی را از ما بگیرند اما با درایت سهرابیان رئیس فدراسیون و دنیامالی میزبانی را پس گرفتیم.

قزلباش در ادامه صحبت‌هایش از خرید قایق برای این مسابقات از یک شرکت داخلی خبر داد و یادآور شد: قرار است با یک کمپانی داخلی برای تولید قایق قرارداد ببندیم. آنها یک نمونه قایق به ما داده‌اند که ورزشکاران درون آب پارو زده و با آن مانور داده‌اند. مشکلی وجود ندارد. ما حتی قایق‌های بیشتری سفارش دادیم که اگر کشوری نیاز داشت مانند هند، بتوانیم این قایق‌ها را اجاره دهیم.

نظرات بینندگان