arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۹ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۸

فتاحی: تکلیف سوپرجام امسال در صورت قهرمانی پرسپولیس مشخص نیست

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: در آیین نامه مسابقات پیش بینی نشده است که در صورت قهرمانی یک تیم در لیگ برتر و جام حذفی آیا سوپر جام به آنها داده شود یا خیر و به همین دلیل نمی توان اظهار نظری کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فتاحی: تکلیف سوپرجام امسال در صورت قهرمانی پرسپولیس مشخص نیسترییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: در آیین نامه مسابقات پیش بینی نشده است که در صورت قهرمانی یک تیم در لیگ برتر و جام حذفی آیا سوپر جام به آنها داده شود یا خیر و به همین دلیل نمی توان اظهار نظری کرد.

«سعید فتاحی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره اینکه تیم فوتبال پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده و در صورت قهرمانی در جام حذفی سرنوشت دیدار سوپرجام چه خواهد بود، این مطلب را بیان کرد.

وی درباره دیدار فینال جام حذفی که قرار است از ساعت 21 فردا بین تیم های پرسپولیس تهران و داماش گیلان برگزار شود نیز اظهار داشت: با هماهنگی هایی که صورت گرفته است فردا ساعت ۱۷ درب های ورزشگاه شهدای فولاد «فولاد آره نا» به روی هواداران باز خواهد شد.

وی افزود: بلیت فروشی فینال جام از طریق هیات فوتبال استان خوزستان صورت خواهد گرفت و به طور حتم از این بابت مشکلی پیش نخواهد آمد.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های لازم برای مراسم جشن قهرمانی جام حذفی تدارک دیده شده است و مراسم پس از بازی به شکل مناسب برگزار خواهد شد.

فتاحی در پاسخ به این پرسش که در صورت قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی سوپرجام به این تیم اهدا خواهد شد یا خیر گفت: در آیین نامه مسابقات پیش بینی نشده است که در صورت قهرمانی یک تیم در لیگ برتر و جام حذفی آیا سوپر جام به آنها داده شود یا خیر و برای همین نمی توان اظهار نظری کرد.

وی در پایان گفت: اگر پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود، هیات رییسه سازمان لیگ درباره سوپر جام تصمیم گیری خواهد کرد.

نظرات بینندگان