arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۲ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۸

همکاری پیک موتوری و نانوا برای سرقت

رئیس کلانتری تهران نو از دستگیری دو سارق کیف قاپ در محدوده نیروی هوایی تهران خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس کلانتری تهران نو از دستگیری دو سارق کیف قاپ در محدوده نیروی هوایی تهران خبر داد.

 سرهنگ رسول بهرامی درباره جزئیات دستگیری این دو سارق گفت: از مدتی پیش تا کنون گزارش‌ها درباره کیف‌قاپی و گوشی‌قاپی در محدوده تهران‌نو افزایش پیدا کرده بود که در همین راستا ماموران، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند و گشت‌های شبانه‌روزی در این محدوده با هدف دستگیری این سارقان فعال شد.

وی ادامه داد: عصر گذشته ماموران در حال گشت‌زنی در این محدوده بودند که متوجه صدای فریاد خانمی شدند، بنابراین به سرعت در محل حضور پیدا کردند و متوجه شدند که دو سارق گوشی این خانم را قاپیده‌اند. ماموران سارقان را تعقیب کرده و پس از دقایقی آن‌ها را دستگیر کردند.


به گفته وی پس از انتقال متهمان به کلانتری بازجویی از آن‌ها انجام شد و طی بازجویی‌ها متهمان به انجام سرقت‌ها اعتراف کردند و یکی از آن‌ها ادعا کرد که نانوا است و برای ثروتمند شدن به همراه دوست ۲۰ساله خود که او نیز پیک موتوری است این سرقت‌ها را انجام دادند.

 

بر اساس گزارش پلیس در ادامه شکات به کلانتری فرا خوانده شدند و ۱۰ نفر از شهروندان در همان لحظه ورود به کلانتری هر دو متهم را شناسایی کردند که با توجه به این موضوع، با هماهنگی های قضائی حکم ورود به منزل هر دو متهم صادر شد و در تجسس‌های پلیسی از مخفیگاه متهمان، شش عدد گوشی مسروقه کشف و ضبط شد.

رئیس کلانتری تهران‌نو در پایان افزود: با تشکیل پرونده‌ای هر دو متهم به مقام قضائی معرفی شدند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان