arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۳ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۸

محور هراز مسدود شد

از بامداد امروز با وجود ترافیک بسیار سنگین در جاده هراز، از سوی مسؤولان ارشد پلیس و راه و شهرسازی هم‌اکنون ترافیک در محور هراز ممنوع شده است.با بستن محور هراز از صبح امروز انتظار می‌رود بار و گره ترافیکی ایجاد شده در مسیر جنوب به شمال از تهران به مازندران برای مناطقی همانند پل چلاو، دوآب و نارنجستان تخلیه شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

ترافیک بیش از اندازه در محور هراز باعث شده که این جاده شریانی برای تخلیه بار ترافیکی مسدود شود.

به گزارش فارس، با آغاز دور نخست تعطیلات در روزهای پایانی فصل بهار، بار دیگر مازندرانی‌ها شاهد خیل عظیم مسافران و گردشگران به استان‌های شمالی کشور هستند.

از سه روز گذشته برای خوش‌گذراندن تعطیلات پایان ماه رمضان و عید فطر مسافران زیادی از مسیر ارتباطی هراز وارد مازندران شدند و رفته رفته حجم تردد بیشتر و سنگین‌تر شده است.

از بامداد امروز با وجود ترافیک بسیار سنگین در جاده هراز، از سوی مسؤولان ارشد پلیس و راه و شهرسازی هم‌اکنون ترافیک در محور هراز ممنوع شده است.

با بستن محور هراز از صبح امروز انتظار می‌رود بار و گره ترافیکی ایجاد شده در مسیر جنوب به شمال از تهران به مازندران برای مناطقی همانند پل چلاو، دوآب و نارنجستان تخلیه شود.

رئیس اداره پلیس راه آمل با تأیید این خبر، گفت: این محور مواصلاتی که دارای بار ترافیکی بسیار سنگین و پرحجم است تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

نظرات بینندگان