arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۰۹ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۸

پیش بینی ۵ روزه هواشناسی: هوای بیشتر مناطق کشور گرم، اما در نوار شمالی ۶ درجه خنک می‌شود

سازمان هواشناسی با پیش بینی آب و هوای کشور از امروز تا اواسط هفته آینده اعلام کرد: دمای هوا در برخی مناطق کشور ۳ تا ۶ طی هفته آینده کاهش می‌یابد. همچنین از امروز تا چهار روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است که انتظار میرود از روز یکشنبه ۱۹ خرداد بر شدت آن افزوده شده و در این منطقه (زابل) طوفان و گرد و خاک روی دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سازمان هواشناسی با پیش بینی آب و هوای کشور از امروز تا اواسط هفته آینده اعلام کرد: دمای هوا در برخی مناطق کشور ۳ تا ۶ طی هفته آینده کاهش می‌یابد.

از امروز تا اواسط هفته آینده در اکثر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است. طی این مدت در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات زاگرس مرکزی، ارتفاعات شمالغرب، ارتقاعات البرز مرکزی و ارتفعات شمالشرق کشور افزایش ابر، رگبار پراکنده گاهی با صاعقه روی خواهد داد.

از امروز تا چهار روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است که انتظار میرود از روز یکشنبه ۱۹ خرداد بر شدت آن افزوده شده و در این منطقه (زابل) طوفان و گرد و خاک روی دهد.

همچنین از امروز تا اواسط هفته آینده توده هوای گرم در اکثر مناطق کشور استقرار داشته، اما در نوار شمالی کشور از روز یکشنبه ۱۶ خرداد تا سه شنبه ۲۱ خرداد دمای هوا ۳ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان