arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۲ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۸

شجاعی: بهترین شروع با ویلموتس بود/ برای ایران بازی دوستانه و غیردوستانه فرق ندارد

مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران پس از پیروزی تیمش برابر سوریه در چارچوب دیدار دوستانه اظهار کرد: معمولاً بعد از یک دوره طولانی با یک مربی، یک سری مشکلاتی پیش می‌آید اما این بازی برای ما بهترین شروع با آقای ویلموتس بود. ما ۱۰ سال بود که سوریه را شکست نداده بودیم اما امروز این اتفاق افتاد و ما سوریه را شکست دادیم
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شجاعی: بهترین شروع با ویلموتس بود/ برای ایران بازی دوستانه و غیردوستانه فرق نداردکاپیتان تیم ملی ایران می‌گوید تیمش با تمام توان در بازی با سوریه حاضر شد و مقابل این تیم به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران پس از پیروزی تیمش برابر سوریه در چارچوب دیدار دوستانه اظهار کرد: معمولاً بعد از یک دوره طولانی با یک مربی، یک سری مشکلاتی پیش می‌آید اما این بازی برای ما بهترین شروع با آقای ویلموتس بود. ما ۱۰ سال بود که سوریه را شکست نداده بودیم اما امروز این اتفاق افتاد و ما سوریه را شکست دادیم.

او ادامه داد: بعد از ۵ ماه، در سال جدید یک برد شیرین را به دست آوردیم. ما از چند روز پیش تمرینات خود را آغاز کردیم و روز به روز جدی‌تر شدیم و با تمام توان جنگدیم چون برای تیم ملی ایران بازی دوستانه و غیردوستانه فرق نمی‌کند و توانستیم یک نتیجه خوب را در این بازی به دست آوریم.

نظرات بینندگان