arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۱۶۷۷
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۶ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۸

لنج باری در اسکله بندر بوالخیر تنگستان بوشهر آتش گرفت / حادثه تلفات جانی نداشت

بخشدار دلوار تنگستان با بیان اینکه آتش سوزی اسکله بندر بوالخیر تلفات جانی نداشته است گفت: در این حادثه یک لنج ۱۰۰ درصد در آتش سوخت. درویشی با اشاره به اینکه علت آتش سوزی در دست بررسی است گفت: استقرار یک شناور آتش‌خوار در اسکله بوالخیر امری مهم و ضروری است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بخشدار دلوار تنگستان با بیان اینکه آتش سوزی اسکله بندر بوالخیر تلفات جانی نداشته است گفت: در این حادثه یک لنج ۱۰۰ درصد در آتش سوخت.

حسن درویشی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در اسکله بندر بوالخیر تنگستان اظهار داشت: آتش‌سوزی ساعت 13:30 دقیقه امروز به وقوع پیوست که پس اعزام ماشین‌های آتش‌نشانی این حریق پس از یک ساعت تلاش ساعت 14:30 دقیقه مهار شد.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی تلفات جانی نداشته است افزود: با تلاش نیروهای امدادی، آتش سوزی در اسلکه عامری تنگستان مهار و یک لنج تجاری 100 درصد در آتش سوخت.

بخشدار دلوار با اشاره به اینکه آتش در اسکله بوالخیر با پشتیبانی شناور آتش‌خوار و شناور ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی و ماشین‌های آتش‌نشانی دلوار مهار شد خاطر نشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب وارد نشد.

درویشی با اشاره به اینکه علت آتش سوزی در دست بررسی است گفت: استقرار یک شناور آتش‌خوار در اسکله بوالخیر امری مهم و ضروری است.

بندر بوالخیر از توابع شهرستان تنگستان و در فاصله 50 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قرار دارد.

نظرات بینندگان