arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۹ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۸

خطیب جمعه اصفهان: برخی درباره زمان عید فطر شیطنت کردند؛ مردم روزه دار نیازی ندارند که عید فطر را از روز رحلت امام (ره) جدا کنند

حجت‌الاسلام میردامادی امام جمعه موقت اصفهان گفت: آنهایی که بی توجه به تلاش و جهاد و نگاه به درون دم از مذاکره می‌زنند همچنان در خواب غفلت به سر می‌برند، به آنها باید سرنوشت لیبی را یادآور شد تا از خواب غفلت بیدار شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امام جمعه موقت اصفهان گفت: آنهایی که بی توجه به تلاش و جهاد و نگاه به درون دم از مذاکره می‌زنند همچنان در خواب غفلت به سر می‌برند، به آنها باید سرنوشت لیبی را یادآور شد تا از خواب غفلت بیدار شوند.

به گزارش تسنیم ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره مذاکره بدون هیچ پیش شرطی با بیان اظهار داشت: آمریکا امروز لحن خود را در صحبت درباره ایران تغییر داده و این نشان از قدرت ملت ایران است.

وی با اشاره به فضاسازی‌ها درباره زمان عید سعید فطر در ایران گفت: عده‌ای در فضای مجازی دست به تولیدمحتوایی درباره تغییر زمان عید فطر زدند. این شیطنتی از سوی برخی افراد در فضای مجازی بود، اما باید به آنها گفت مردمی که یک ماه روزه داری کرده و در مراسم روز جهانی قدس نیز باشکوه بسیار شرکت کردند نیازی به این ندارند که عید فطر را از روز رحلت امام (ره) جدا کنند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه به لزوم انجام فعالیت‌های جهادی برای حل مشکلات کشور اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب نیز تاکید می‌کنند که کشور ما فقیر نیست، باید جهادی کار کرد تا مشکلات حل شود.

وی تصریح کرد: آنهایی که بی توجه به تلاش و جهاد و نگاه به درون دم از مذاکره می‌زنند همچنان در خواب غفلت به سر می‌برند، به آنها باید سرنوشت لیبی را یادآور شد تا از خواب غفلت بیدار شوند.

میردامادی با اشاره به تاثیر صبر در موفقیت انسان بیان کرد: انسان باید در هنگام مقابله با مشکلات، صبر و تقوا پیشه کند و این رمز موفقیت انسان است.

وی با اشاره به توجه دشمن به صبر و تقوای مسلمانان افزود: دشمن به دنبال این است که با ایجاد فشارهای اقتصادی صبر مردم را کم کند و در نتیجه آنها را از خداوند متعال دور سازد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به روزه خواری در ماه مبارک رمضان بیان کرد: از جمله نشانه‌های تلاش دشمن برای دوری مسلمانان از خداوند محاربه با خداوند است، روزه خواری نیز از جمله همین راه های محاربه با خدا به شمار می‌رود که متاسفانه در ماه مبارک رمضان گاهی شاهد آن بودیم.

نظرات بینندگان