arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۳ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۸

ادامه تردد یک‌طرفه خودروها در محورهای هراز و کندوان/ کاهش دید در ارتفاعات کندوان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: روزهای گذشته در محورهای شمال شاهد بودیم همچنان تردد در محورهای هراز و کندوان از مسیر شمال به‌صورت یک‌طرفه در حال انجام است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ادامه تردد یک‌طرفه خودروها در محورهای هراز و کندوان/ کاهش دید در ارتفاعات کندوانمحسن هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: با توجه به ادامه حجم ترافیک و همچنین ورودی‌هایی که طی روزهای گذشته در محورهای شمال شاهد بودیم همچنان تردد در محورهای هراز و کندوان از مسیر شمال به‌صورت یک‌طرفه در حال انجام است.

وی با اشاره به تردد سنگین خودروها در برخی مقاطع محور سوادکوه، افزود: در برخی مقاطع شاهد ترافیک سنگین خودروها در محور کیاسر بودیم که با توجه به اعمال محدودیت یک‌طرفه مقطعی وضعیت ترافیک به‌صورت پرحجم است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران  با بیان اینکه ارتفاعات هزارچم محور کندوان به‌صورت مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است، تصریح کرد: همچنان شاهد تردد خودروها در مسیر برگشت از محورهای شمال هستیم که لازم است همکاری لازم را با ماموران داشته باشند.

نظرات بینندگان