arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۹ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

کریمی: تمدید قرارداد برانکو ساده‌ترین کار برای باشگاه پرسپولیس است

به اعتقاد علی کریمی، کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس، ساده‌ترین و منطقی‌ترین کار مدیرعامل این باشگاه تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی کریمی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: برانکو بهترین نتایج تاریخ را با پرسپولیس در لیگ برتر کسب کرده است. سه قهرمانی متوالی،کسب دو جام در یک فصل و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا کافی است که دیگر هیچ بهانه‌ای برای از دست دادن زمان نداشته باشند. در واقع تیم‌های بزرگ دنیا هم همین کار را می‌کنند.

«به نظر من ساده‌ترین و منطقی‌ترین کار مدیرعامل باشگاه پرسپولیس این است که قرارداد سرمربی تیم را تمدید کند»، کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این جمله ادامه داد: معمولاً تیم‌های بزرگ دنیا قبل از پایان فصل تکلیف سرمربی‌شان را مشخص می‌کنند. در لیورپول می‌بینیم که مسئولان باشگاه با اینکه سرمربی‌شان هنوز قرارداد دارد به فکر تمدید آن برای سال‌های آینده هستند. برای اینکه او قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده و در واقع بزرگ‌ترین جام را برای تیمش به دست آورده است. پس منطقی‌ترین کار حفظ و تمدید قراردادش است.

کریمی درباره اینکه هواداران پرسپولیس نمی‌دانند تکلیف برانکو بالاخره چه می‌شود، اظهار داشت: این بدترین اتفاق برای تیم است. هوادار پرسپولیس به جای اینکه از دبل قهرمانی تیمش خوشحال باشد نگران وضعیت این تیم است. برانکو دیگر باید چه نتایجی می‌گرفت تا قراردادش بدون حرف و حدیث تمدید شود؟ متأسفانه پرسپولیس در سال‌های گذشته تجربه‌ای مشابه به این را داشت.

وی درباره اینکه انتخاب احتمالی سرمربی جدید هم کار بسیار سختی است، عنوان کرد: شک نکنید همین‌طور است و کار برای مربی بعد از برانکو سخت خواهد بود. مدیریت باشگاه پرسپولیس باید نه در حرف بلکه در عمل اطمینان خاطر را برای هواداران پرسپولیس از بابت تمدید قرارداد با برانکو ایجادکند.

نظرات بینندگان