arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۷ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۸

سایپا به ركوردی بالاتر در توليد روزانه خودرو رسید

با توجه به طراحي و اجراي راهبرد رونق توليد در سايپا، اين گروه توانسته در چندماه اخير روند روبه‌رشد خود را ادامه دهد و پس از توليد بيش از ۴۲ هزار خودرو در ارديبهشت‌ماه، ركورد توليد خودرو در يك روز كاری را باز هم به ‌نام خود ثبت كند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 مديرعامل گروه خودروسازی سايپا از دستیابی به ركوردی بالاتر در توليد روزانه در اين مجموعه خبر داد و گفت: گروه سايپا توانست در هجدهمين روز خردادماه، ۲ هزار و ۵۰۷ دستگاه خودرو توليد كند.

به گزارش سایپانیوز، سیدجواد سلیمانی اظهار کرد: با تلاش ‌مستمر و برنامه‌ریزی و نیز اجراي موفق راهبرد «رونق توليد»، می‌توان مشکلات و معضلاتی نظیر ترک همكاری توسط شركاي خارجی و نیز تحريم‌ها عليه صنعت خودرو كشور را بی‌اثر کرد.

سلیمانی تصريح كرد: با توجه به طراحي و اجراي راهبرد رونق توليد در سايپا، اين گروه توانسته در چندماه اخير روند روبه‌رشد خود را ادامه دهد و پس از توليد بيش از ۴۲ هزار خودرو در ارديبهشت‌ماه، ركورد توليد خودرو در يك روز كاری را باز هم به ‌نام خود ثبت كند.

مديرعامل گروه خودروسازی سايپا تاکید کرد: با ادامه روند كنوني، استراتژي سايپا در سال جاري، يعني تنوع محصول وارد فاز اجرايي خواهد شد و با توجه به پیگیری مستمر ما برای اجرای پويش ملي بومي‌سازي قطعات صنعت خودرو، امكان توليد محصولات متنوع با استفاده از ظرفيت‌هاي داخلي در آینده نزدیک فراهم خواهد شد.

گفتني است گروه خودروسازي سايپا در پنج‌ ماه اخير موفق شده تيراژ توليد محصولات خود را با وجود مشكلات و موانع فراروي صنعت خودرو، افزايش داده و با استمرار در عرضه محصول، ضمن کمک به کاهش قیمت در بازار، بيشترين سهم بازار كشور را نيز به خود اختصاص دهد.

نظرات بینندگان