arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۹ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۸

مهران احمدی: چه بلایی سر شعور ما آمده است؟

مهران احمدی، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون، در اینستاگرام خود نوشت که دیروز تا امروز .. چه انتظاربیهوده‌ای ... آن یکی فخر یک ملت و این یک را نمیشود در جمع خانواده شنید. اتفاقا این هر دو نشانه است. اصالت یک جامعه و وقاحت همان جامعه در دوره‌ای بعد. افسوس. دوستان، من این دو سبک موسیقی رو با هم مقایسه نمیکنم، بلکه میتونم حدس بزنم که چه بلایی سر فرهنگ و شعور جامعه من اومده که روزگاری مرغ سحر مورد اقبال بود حالا اقامون جنتلمنه.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مهران احمدی، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون که با نقش بهبود در سریال «پایتخت» برای عموم مخاطبان شناخته شده است، با انتشار یک متن کوتاه در اینستاگرام، از نازل شدن سطح سلیقه موسیقایی جامعه ابراز تاسف کرده است.

او نوشته است: «دیروز تا امروز .. چه انتظاربیهوده‌ای ... آن یکی فخر یک ملت و این یک را نمیشود در جمع خانواده شنید. اتفاقا این هر دو نشانه است. اصالت یک جامعه و وقاحت همان جامعه در دوره‌ای بعد. افسوس. دوستان، من این دو سبک موسیقی رو با هم مقایسه نمیکنم، بلکه میتونم حدس بزنم که چه بلایی سر فرهنگ و شعور جامعه من اومده که روزگاری مرغ سحر مورد اقبال بود حالا اقامون جنتلمنه.»

مهران احمدی: چه بلایی سر شعور ما آمده است؟

نظرات بینندگان