arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۷ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۸

برخورد جدی پلیس با خرید و فروش سلاح در فضای مجازی و حقیقی

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ ارزش های اخلاقی در جامعه است، گفت: اجرای طرح ناظر بر اساس قانون است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ ارزش های اخلاقی در جامعه است، گفت: اجرای طرح ناظر بر اساس قانون است.

 سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی فارس و در جمع خبرنگاران در شیراز، بیان کرد: نیروی انتظامی حافظ ارزش های اخلاقی است و در مسیر برخورد با بدحجابی در جامعه به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد.

وی ادامه داد: کشف حجاب بر اساس قانون، جرم مشهود محسوب می شود و پلیس طبق برنامه ریزی ها با اجرای طرح ناظر در این خصوص اقدامات لازم را انجام می دهد.

فرمانده ناجا با اشاره به پیامک های امنیت اخلاقی در خصوص بدحجابی، افزود: اجرای این طرح کمترین نارضایتی را در پی داشته و اگر اشتباهی هم صورت گرفته است، بررسی خواهد شد.

سردار اشتری گفت: برخورد با بدحجابی مطالبه مردمی و وظیفه نیروی انتظامی است و با جدیت و برنامه ریزی مناسب این اقدام را ادامه خواهیم داد تا رضایت مردم را کسب کنیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور در خصوص مبارزه با قاچاق کالا نیز گفت: این موضوع یکی از اولویت های اصلی نیروی انتظامی در سال جاری است و با برنامه ریزی های لازم و حمایت سایر مسئولان، امیدواریم شعار سال مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر "رونق تولید" را محقق سازیم.

فرمانده ناجا تأکید کرد: نیروی انتظامی تلاش می کند امنیت را برای کسانی که بخواهند در راستای رونق تولید گام بردارند فراهم سازد و از آنها حمایت های لازم را به عمل خواهد آورد.

سردار اشتری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، کشفیات کالای قاچاق در کشور 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته و امیدواریم در راستای مبارزه با ورود کالای قاچاق و همچنین خروج غیر قانونی کالا از کشور اقدامات خود را به خوبی انجام دهیم.

وی در خصوص خرید و فروش سلاح در فضای مجازی گفت: ورود و فروش سلاح به هر صورت آن جرم محسوب می شود و نیروی انتظامی با اشراف خود بر فضای مجازی و حقیقی با این موضوع به شدت برخورد خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده ناجا افزود: طی چند ماه گذشته، مواردی در خصوص خرید و فروش سلاح در فضای مجازی توسط نیروی انتظامی شناسایی و برخوردهای لازم با آن انجام شده است.

نظرات بینندگان