arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۳ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی رولی شرکت سامسونگ تا ماجرای جالب خودرو خودران اوبر

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت سامسونگ حق اختراع گوشی رولی را ثبت کرد. این در حالی است که هنوز سرنوشت گوشی تاشو سامسونگ مشخص نشده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اوبر معتقد است مردم رفتاری آزاردهنده با خودروهای خودران این شرکت دارند و حتی روند فعالیت این نوع خودروها را مختل می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت ویوو اطلاعاتی جدید از گوشی زد وان پرو منتشر کرده است. این گوشی به زودی وارد بازارهای هند خواهد شد و شرکت ویوو حساب ویژه ای برای فروش این گوشی باز کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دولت ژاپن در حال کار روی یک سیستم هوشمند است که روند صدور یا تمدید گواهینامه برای افراد سالمند را دشوار می کند. هدف از این سیستم کاهش مخاطرات رانندگی سالمندان است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مارک ریشر مدیر بخش محصولات گوگل معتقد است وضعیت امنیت محصولات اپل که با استفاده از گزینه جدید ورود به سیستم اپل فعال شده است، بسیار قوی تر از هر نوع سیستم رمزگذاری دیگری است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت بی ام و نوعی عینک هوشمند طراحی کرده است که می تواند برای تعمیر خودرو بسیار کاربردی باشد. این عینک هوشکند اولین عینک هوشمند تعمیرکاران بی ام و نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان