arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۴ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۸

حساسیت‌های سرمربی ایتالیایی استقلال

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال با حساسیت‌های خاصی به این تیم پیوست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از کش و قوس‌های فراوان، آندره‌آ استراماچونی ایتالیایی هدایت تیم فوتبال استقلال را برعهده گرفت. اگر چه در ایران صحبت‌های ضدونقیضی درباره عدم حضور استراماچونی در استقلال مطرح شد، اما نکته قابل توجه این بود که انتشار جزئیات قرارداد این مربی به همراه توافقاتش در رسانه‌های خارجی منتشر می‌شد و این مسئله نشان می‌داد که حرف و حدیث‌ها در ایران خیلی جدی نبوده است.

فارغ از جوسازی‌های عجیب در ایران، مسئولان استقلال توانستند یک مربی سرشناس را به کشورمان بیاورند. استراماچونی که سابقه هدایت تیم‌های اینترمیلان، اودینزه و چند تیم دیگر را برعهده داشته است، از روزی که با پیشنهاد باشگاه استقلال روبه‌رو شد، به مطالعه روی این تیم پرداخت. او به همراه یکی از دستیارانش پس از تحقیق و اطلاع از اینکه استقلال چه تیمی است و چقدر تماشاگر دارد، چراغ سبز نشان داد. این مربی از مشکلات مربیان و بازیکنان خارجی در ایران هم مطلع شده بود و به همین دلیل از مسئولان استقلال خواست پیش از آمدنش به ایران، منزل مسکونی مناسب با تمام امکانات در اختیارش قرار بگیرد. این امکانات شامل؛ خودرو، لپ تاپ، اینترنت و ... است.

استراماچونی به مطالعه وضعیت زندگی ایرانی‌ها نیز پرداخت و با وجود جوسازی‌های منفی متوجه شد که ایران برخلاف آنچه که برخی‌ها عنوان می‌کنند، کشوری امن است و مردم آزادانه زندگی می‌کنند. این مربی ایتالیایی در ادامه حساسیت‌های خاص خود، دو دستیارش را به ایران فرستاد تا از محل تمرین و ورزشگاه خانگی استقلال گزارش و فیلم تهیه کنند. او پس از بررسی تمام شرایط تصمیم گرفت پاسخ مثبت به باشگاه استقلال بدهد تا به قول رسانه‌های خارجی، ماجراجویی تازه‌ای را در زندگی کاری‌اش آغاز کند.

نظرات بینندگان