arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۰۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۸

انصارالله: یمن آماده گفتگوی جدی با کشورهای تاثیرگذار درباره برقراری صلح است

رئیس کمیته عالی انقلابی یمن بر آمادگی این کشور برای نشست با کشورهای تاثیرگذار جهت گفتگوی جدی درباره صلح عادلانه تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس کمیته عالی انقلابی یمن بر آمادگی این کشور برای نشست با کشورهای تاثیرگذار جهت گفتگوی جدی درباره صلح عادلانه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن و رئیس کمیته عالی انقلابی این کشور در مصاحبه با خبرگزاری سبأ.نت اظهار کرد: جمهوری یمن که از ساختار دموکراتیک برخوردار است، آمادگی این را دارد تا با کشورهای تاثیرگذار جهت گفتگوی جدی درباره صلح عادلانه پای میز مذاکره بنشیند.

این عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت: به آن کشورهای عربی که برای عادی‌سازی و برقراری روابطی دوستانه با رژیم صهیونیستی شتاب می‌کنند، می‌گویم آن صلحی که تلاش می‌کنید آن را با حذف مساله فلسطین و "شکوفایی مقابل صلح" رقم بزنید، همان اصطلاحی است که لازم است شما برای توقف جنگ، جنایات، محاصره و تحریم‌ها به آن بیندیشید تا کار شما در ایجاد فاجعه انسانی یمن پایان یابد.

الحوثی افزود: زمانی که قوانین بین‌المللی در قبال جنگ یمن طی پنج سال به خواب رفت و نمودی از خود نشان نداد، جنایتکاران در اقدامات خصمانه خود جسارت یافته و مرتکب انواع جنایات شدند و این در حالی است که یکی از این جنایت‌ها نیز برای زنده کردن قوانین پس از مرگ آن و نه فقط به خواب رفتنش کافی بود.

نظرات بینندگان