arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۰ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۸

نانسی پلوسی: دولت ترامپ درگیر «لاپوشانی مجرمانه» شده / ترامپ: این سخنان فاشیستی است / او یک نابود شده عصبی است

دونالد ترامپ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را به ایراد "سخنان فاشیستی" متهم کرد. نانسی پلوسی گفته بود دولت ترامپ درگیر "لاپوشانی مجرمانه" شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا جمعه در مصاحبه با فاکس & فرندز گفت: این سخنان فاشیستی است، این سخنان شرم‌آور است. من او را نانسی عصبی می‌نامم. او یک نابود شده عصبی است.

ترامپ همچنین با انتقاد از تحقیقات جاری کنگره درباره دولت و کسب و کارش گفت: هر روز، کسی نامه‌ای برای حضور در کنگره می‌گیرد. این ناکامی است. این غیر منصفانه است.

رئیس‌جمهوری آمریکا مرتباً از نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بر سر استیضاح احتمالی انتقاد می‌کند. نانسی پلوسی هم ترامپ را هدف انتقادات قرار داده است. پلوسی پنج‌شنبه حین سخنانی در شورای روابط خارجی تاکید کرد: هر آنچه او می‌گوید بازتابی از خودش است. وقتی او می‌گوید نانسی آشفته است، این یعنی خودش آشفته است. وقتی می‌گوید نانسی عصبی است، این یعنی خودش عصبی است. او همواره درباره خودش صحبت می‌کند و برای او تفاوتی ندارد که فاعل جمله کیست.

پلوسی ماه گذشته گفت دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا معتقدند که رئیس‌جمهوری "درگیر لاپوشانی" شده است. او بار دیگر در یک کنفرانس خبری هم سخنانش را تکرار کرد و گفت: معتقدم که او درگیری یک لاپوشانی مجرمانه شده است. این را قبلاً هم گفته‌ام و تحقیقات ما این را نشان می‌دهد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان