arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۳ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قابلیت جدید «گوگل اسیستنت» تا اطلاعات جدید از گوشی موتورولا«وان اکشن»

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

بر اساس خبرهای جدید به زودی یازده گوشی شیائومی نسخه بتا اندروید Q را دریافت خواهند کرد. این در حالی است که شرکت هایی مثل هواوی، گوگل و وان پلاس از مدت ها پیش این نسخه را دریافت کرده بودند و شیائومی یکی از آخرین برندهایی است که این نسخه را دریافت می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گزارش ها حکایت از آن دارند که شرکت اپل هفت دستگاه جدید قابل حمل را در پایگاه داده های کمیسیون اقتصادی اوراسیا ثبت کرده است. پیشبینی می شود این دستگاه ها مک بوک باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگر فردی پر مشغله هستید و به خاطر همین مشغله نیز فراموش می کنید پاسخ دوستان خود را بدهید یک گزینه عالی انتظارتان را می کشد. پیام رسان گوگل به زودی می تواند به شما یاداوری کند که پاسخگوی پیام های دوستان خود باشید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

تصاویری جدید از گوشی موتورولا وان اکشن منتشر شده که نشان می دهد این گوشی دارای دوربین سه گانه اصلی است و صفحه نمایش مجهز به فناوری IPS LCD دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ماه گذشته اولین باری بود که شایعاتی در مورد وضعیت و ظاهر دوربین پشتی گوشی های جدید اپل مطرح شد. بر اساس این شایعات، دوربین پشتی آیفون ظاهری مربعی متشکل از دوربین سه گانه داشت. اکنون به نظر می رسد این شایعه حقیقت دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوگل اسیستنت یا دستیار صوتی گوگل یکی از دستیارهای جذاب دنیای فناوری است که بسیاری از قابلیت های آن نادیده گرفته شده است. برای مثال گوگل اسیستنت می تواند محل پارک خودرو شما را به سرعت پیدا کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان