arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۲ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۸

گوشی «هواوی میت 30 پرو» با نمایشگر 90 هرتزی رونمایی می شود

مشخصات اولیه گوشی هواوی میت 30 پرو طی ماه گذشته مشخص شد، اما به نظر می رسد برخی از مشخصات این گوشی هنوز به طور کامل معرفی نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مشخصات اولیه گوشی هواوی میت 30 پرو طی ماه گذشته مشخص شد، اما به نظر می رسد برخی از مشخصات این گوشی هنوز به طور کامل معرفی نشده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب،پیش از این اعلام شده بود که گوشی میت 30 پرو دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی AMOLED  است ولی اخیرا اطلاعاتی جدیدتر نیز در خصوص این گوشی مشخص شده است، از جمله این که گوشی مذکور دارای نمایشگر 90 هرتزی درست مثل نمایشگر وان پلاس 7 پرو خواهد بود.

برخی دیگر از اطلاعات حکایت از آن دارند که گوشی میت 30 پرو دارای لبه های منحنی در صفحه نمایش و البته حفره ای در  بخش گوشه بالا سمت چپ است که جایگاه دو دوربین گوشی را شکل می دهد. در بخش پشتی این گوشی هوشمند دارای یک دوربین چهارگانه است که در مرکز آن قرار گرفته و یک فلاش LED دارد. گفته می شود این سیستم دوربین با  5x زوم اپتیکال و زوم دیجیتال 50 برابری را ارائه می دهد.

بر اساس اطلاعات مرتبط با رنگ این گوشی می توانیم انتظار حداقل سه رنگ آبی، قرمز و سیاه را داشته باشیم. اما این اطلاعات صد در صدی نیستند و ممکن است تغییراتی داشته باشند. از دیگر مشخصات تایید نشده این گوشی می توان به شایعاتی شامل یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش و یک باتری 4200 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 55W اشاره کرد.

احتمالات حکایت از آن دارند که گوشی هواوی میت 30 پرو در ماه اکتبر وارد بازار می شود اما نمی توان در خصوص این نوع اطلاعات اطمینان داشت.

نظرات بینندگان