arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۴ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۸

مشکل استقلالی‌ها برای تمدیدقرارداد با پاتوسی

یکی از بهترین خریدهای وینفرد شفر برای استقلال، جذب آیاندا پاتوسی بود که به تنهایی، مدل بازی آبی‌ها را تغییر داد. این بازیکن به صورت قرضی به استقلال پیوست، اما برای حضور دائمی در جمع آبی پوشان باید رضایتنامه اش را دریافت کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مدیران باشگاه استقلال هنوز هم نگران وضعیت هافبک طراح این تیم در فصل آینده هستند.

به گزارش خبرآنلاین، یکی از بهترین خریدهای وینفرد شفر برای استقلال، جذب آیاندا پاتوسی بود که به تنهایی، مدل بازی آبی‌ها را تغییر داد. این بازیکن به صورت قرضی به استقلال پیوست، اما برای حضور دائمی در جمع آبی پوشان باید رضایتنامه اش را دریافت کند.

از این رو، باشگاه برای خرید رضایتنامه پاتوسی مجبور به پرداخت پول است و این اتفاق درست در زمانی رقم خورده که باشگاه با بحران مالی عجیبی مواجه شده است. البته اسپانسر اصلی استقلال، پول زیادی طی ماه‌های اخیر به حساب این باشگاه واریز کرده، اما بخشی از این پول، صرف جذب استراماچونی شده و بخشی دیگر برای تسویه حساب با بازیکنان قبلی و همچنین پرداخت به پروپییچ جهت بستن پرونده شکایتش کنار گذاشته شده است.

به همین علت برای پرداخت پول برای رضایتنامه پاتوسی و همچنین راضی کردن این بازیکن جهت ماندن در جمع آبی پوشان، باشگاه با مشکل مواجه است هر چند مدیران استقلال بارها این موضوع را عنوان کرده اند که تحت هر شرایطی، پاتوسی را در این تیم حفظ می‌کنند.

نظرات بینندگان