arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۹ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۸

محمود عباس: برای برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاست تشکیلات خودگردان آماده ایم / انتخابات باید شامل تمام مماطق فلسطینی و در رأس آن‌ها قدس باشد

منابع آگاه از اعلام آمادگی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاست تشکیلات خودگردان خبر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

منابع آگاه از اعلام آمادگی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاست تشکیلات خودگردان خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای برگزاری انتخابات مجلس قانونگذاری (پارلمان) و به دنبال آن انتخابات ریاست تشکیلات خودگردان اعلام آمادگی کرد.

طبق این گزارش، محمود عباس در جریان دیدار با حنا ناصر، رئیس کمیته مرکزی انتخابات فلسطین در شهر رام الله تأکید کرد که انتخابات احتمالی باید شامل تمامی مناطق فلسطین و در رأس آنها قدس شود.

خبرگزاری فلسطین اعلام کرد که این دیدار به دنبال پیام محمود عباس به ناصر درباره میزان آمادگی کمیته مرکزی انتخابات جهت برگزاری انتخابات پارلمانی صورت گرفت.

در مقابل حنا ناصر نیز بر آمادگی کمیته مرکزی انتخابات فلسطین برای برداشتن موانع موجود در مسیر انتخابات و موفقیت آمیز بودن آن تأکید کرد.

محمود عباس پیشتر مجلس قانونگذاری فلسطین را منحل کرده بود.

نظرات بینندگان