arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۲ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۸

گوشی «وان پلاس 7 پرو5G» به روزرسانی شد / افزایش حساسیت لمسی / حذف ایرادات نرم افزاری

گوشی وان پلاس 7 پرو 5G یک به روزرسانی جدید دریافت و  دارای OxygenOS 9.5.4 شد. در این به روز رسانی شاهد حساسیت لمسی پیشرفته  رفع اشکالات رایج خواهیم بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گوشی وان پلاس 7 پرو 5G یک به روزرسانی جدید دریافت و  دارای OxygenOS 9.5.4 شد. در این به روز رسانی شاهد حساسیت لمسی پیشرفته  رفع اشکالات رایج خواهیم بود.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، طی چند هفته گذشته وان پلاس اغلب به روزرسانی های نرم افزاری خود را به جدیدترین گوشی های 7 و 7 Pro اختصاص داده است، اما فراموش نکنید که مدل سوم یعنی گوشی وان پلاس 7 پرو 5G نیز همین به روزرسانی ها را دریافت کرده است.

اکنون و با دریافت به روزرسانی OxygenOS 9.5.4 برای این دستگاه ثابت می شود که این شرکت  اولین گوشی هوشمند 5G خود را فراموش نکرده است. تغییرات این نسخه ریشه ای است و مملو از رفع اشکال و پیشرفت های مختلف است. اگر شما از معدود افراد خوش شانسی هستید که تحت پوشش یک شبکه5G هستند و گوشی وان پلاس 7 پرو 5G  دارند، انتظار می رود که شاهد تغییراتی در وضعیت نوردهی گوشی، حساسیت لمسی به صفحه نمایش و برخی رفع اشکال ها باشید.

افزون بر این ها مشکلی  که با باز کردن دوربین پاپ آپ برای تماس ویدیویی ورودی رخ می داد نیز حل شده است. مشکل باز کردن قفل با اثر انگشت روی صفحه نمایش نیز به طور کامل رفع شده است و دیگر مشکلی در این خصوص وجود ندارد. در نهایت، مسئله ای که مانع نمایش آیکن های برنامه پس از باز شدن قفل می شد نیز حل شده است. درواقع کاربران مجموعه ای از "رفع اشکالات عمومی و بهبود عملکرد" ​​را دریافت کرده اند.پیشبینی می شود این به روزرسانی به زودی در دسترس بسیاری از کاربران باشد.

نظرات بینندگان